episode-30

1.1K 153 347
                                    

Felixten:

M: Hadi film izleyelim! Bence romantik izleyelim.

Eğer hyunjin seni severse reddeder! Çünkü başkaların sevişmesini sana izletmek istemez.

Sabırsızlıkla hyunjinin lafını bekledim.

H: Ben onu izlemek istemiyorum. Bence fantastik izlemeliyiz.

Ne demek istedi anlamadım? Şimdi miyeonu kıskandı mı kıskanmadı mı?

M: Neden fantastik istiyorsun aşkım? Sen fantastik  film sevmezsin ki?

F: Yanılıyorsun. Fantastik filmlerindeki savaşları çok sevdiği için fantastik filme aşık.

H:Yanılıyorsun. Fantastik filmlerindeki savaşları çok sevdiğim için fantastik filme aşığım.

Birden Hyunjinle gözlerimiz kesişti ikimizde güldük. Minsung ise...

M: HYUNLİX MOMENT İSTERİZ!

J: HYUNLİX MOMENT İSTERİZ!

M: Ya gerizekalı bu miyeonu Bıraksana! Cidden sen bu kadar mal bir insan değildin ya!

M: B-ben n-ne yaptım sana!? B-bu zamana kadar dediklerine katlandım! Bana sürtük orospu dedin sustum. Hyunjinden ayrılmam için tehdit ettin! Neden şimdi böyle yapıyorsun!

H: Minho?! Cidden bunları yaptın mı?!

M: Yapmadım amk? İftira atmasana minyon! (Bilerek minyon yazdım eheh)

H: Minho! Seni kaçkere uyardım! Ama artık uyarmıyorum siktir git!

J: Sen.nasıl.sevgilime.iftira.atarsın. seni.pis.sürtük.

Jisung sevgilisine atılan iftira ile çılgına dönmüştü. Evet sevmezdi ama asla bunları ona demezdi.

Jisung miyeonun saçına yapışınca bende olan sinirimin çeyreğini çıkartmak için -tabiki daha beterini sona saklıyorum- saçına yapıştım.  hyunjin benim belimden ayırmaya çalışıyor ama başaramıyordu. En son jisungu ayırmak için dokunacaktı ama minho ona 'seni öldürürüm' bakışı atınca geri çekildi ve kavgayı izlemeye başladı.

J: SENİ OROSPU SEVGİLİME BİR DAHA İFTİRA AT BAK SENİ NASIL SİKİYORUM! PİÇ!

M: SEVGİLİM HARİKASIN! ÖTEKİ TARAFI KEL KALDI AMA OLSUN HARİKASIN BEBEĞİM!

H: YETER!

Herkes ona bakmıştı bende dahil.

H: SİKTİRİN GİDİN! SİZİN GİBİ ARKADAŞLARIM OLDUĞU İÇİN ÜZÜLÜYORUM. ÖZELLİKLE SEN MİNHO BİR DAHA SENİ YANIMDA İSTEMİYORUM!

M: YANIMA GELDİĞİNDE SENİ BOK AFFEDERİM! FELİXE AŞIK OLDUĞUNDADA BOK VERİRİM! GİDELİM!

Arkamı dönüp gittim. Bu bizim miyeona uyarımızdı. Arkadaşlarıma bulaşırsa olacağı buydu.

Kapıdan çıkınca hepimiz gilmeye başladık.

J: Bir tarafını yolamadım ya onun dışında öteki yerler kel kaldı çak 🖐

Minho ve ben 'çak🖐' yaptık ve gülerek eve gittik.

>>>>>>>>><<<<<<<<<

Eve geldiğimde bir zarf ve üstünde kırmızı bir mühür vardı. Zarfı yırtıp içinde yazana baktım

"Bir daha bana zarar verirsen arkadaşlarının kabusu olurum lix :)"

Miyeon

Bok suratlı piç karı beni tehdit ediyordu. Okey ona onun bildiği şekilde ayar vereceğim. Ölüm.

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin