Hyunjinden:
W: Hyunjin! Sakin kalmak zorundasın! Zo-run-da-sın! Sen bu evi yakınca felix geri gelmeyecek ya da sana vermeyecekler! Şunu anla artık. Şimdi plan yapmamız ve birlik içinde olmamız gerekiyor. Ve felixi Kore'den bir süre ayrı tutmalıyız.
H: Pekala! Planın nedir seni zeki vampirişko!?
W: vampirişko!? Seme yim ben!
H: Amk ağlicam cidden yah! Sevgilimi kurtarmalıyız hadi planı anlat! Kimlerle gitmeliyim?
W: Çok kişi olmamıza gerek yok. Felixin kolyesini asla kullanmazlar. Taş ona değil felixe itaat ediyor- öhöm senin gibi- neyse yani felixin canını yakacak birşey yaparlarsa ve felixi ikna ederlerse - ki muhtemelen seni kullanırlar- bu yüzden boku yeriz!
H: O zaman ne yapacağız amk anlat artık!
W: gel sen kur planı aq! O kadar boş yapacağına! Düşünüyorum...BULDUM!
H: anlat.
W: Felixin gücü günden güne arttığını biliyoruz. Felix buradan gidince gücünü ve nasıl kontrol edeceğini öğrendi. Yani o toplam 12,13 kişiyi tüm gücünü kullanarak öldürebilir. Ama bu onun komaya girmesine neden olur. Şimdi şöyle yapacağız.....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Hyunjinden:
Minho, ben,wooyoung ve changbin hyung ile gitmiştik. Depoya götüreceğini söylemişti ama bana yeni konum olarak bir otel attı? Napacak yatağa mı atacak beni. Tamam boş yapıyorum.
(PUAJWJENDNW)
Birde bir davetiye göndermişti. Bizi baya baya bir parti gibi birşeye davetiye ediyordu. Bu iş benim şüphelerimi daha da arttırıyordu
İçeriye girdiğimizde etrafımıza 4 yapılı vampir girdi. Hepsi o köpeğin korumasıydı!
Buraya neden geldik hala anlamıyordum. Bizi otelde bulunan büyük salona aldılar.
Burası oldukça süslüydü. Sanki bir tuzak gibi geliyordu.. etrafa bakındığımda masaların üstünde atıştırmalıklar ve alkol çeşitleri vardı.
Ve burada sadece biz yoktuk. İnsanlar ve vampirler olarak herkes bulunuyordu.
Piç Robert'in abisi olacak olan Sky geldi.
Şık giyinmişti. Ve birisini beklediği belliydi.(Onlarda gündelik kıyafetlerle gelmediler tabiki mesaja göre şık giyindiler)
Sky'ın beklediği kişi felixti....
Felix üzerinde siyah bir elbise içinde sky'ın koluna girmişti.
Hepimiz şok olmuş bir şekilde onlara bakıyorduk. Etrafımızdakiler ise alkışlıyordu?
H: Ne sikim şeyler yapıyorsun Sky?!
S: Sevgili davetliler -ve özellikle hyunjin- geldiğiniz için çok teşekkür ederim.
Ne olduğunu anlamıyordum. Felixin orada ne işi olduğunu bu adamla işinin Ne olduğunu..
S: Buraya Nişanımıza geldiğiniz için teşekkürler. Sevgilim birşey demek ister misin?
Sevgilim demişti. SEVGİLİM DEMİŞTİ!!
F: Olur Sevgilim.
SEVGİLİM DEDİ GENE DEDİ KAFAYI YİYECEĞİM AZ KALDI CİDDİYİM! NASIL OLUYOR!?
F: Öncelikle geldiğiniz için teşekkür ederim. Buraya mutluluğumuzu paylaşmak için gelmiş bulunmaktayım.
H: Ne sikim saçmalıyorsun? Felix! Kendinde misin!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Love - HyunLix -
Vampirosİnsanlar okulunda okuyan birçok vampir vardı. Hyunjin felix'i çıkarları için kullanmak istiyordu. Çünkü kraliçe öldükten sonra başa geçecek olan oydu. Felix bunu bilmiyordu. Felix'in sade bir yaşantısı vardı. Bilmiyordu ki baş kraliçe onun annesiydi...