☄️FİNAL☄️

1.3K 111 222
                                    

2 sene sonra

Felix:

Elimde tuttuğum buketle tekrardan seungminin mezarının önüne geldim. En az 2 Saatimi burada geçiriyor ve günümü anlatıyordum. Ama şimdi başka bir müjdem vardı.

F: Merhaba minmin! Sana çok mutlu bir haberim var. Ben ve hyunjin...ailemize yeni bir üye getiriyoruz! Kendisi henüz 2,5 yaşında bir erkek. Çok minik elleri var aynı benim gibi! bu bebeğin adı iseeee 'Ju-seo' onunla parkta tanıştım. O parkta oturmuş ağlıyordu... yanına gittim ve ağlamasını durdurdum. Sonra bir kadın geldi. Annesi sanmıştım. Ama bakıcıymış. İletişime geçmek için kartını aldım. Ve hyunjin ile konuştum. Birlikte sık sık ziyaret ettik onu. Ve onu ailemizin üyesi yapmaya karar verdik.

F:Herkesin mutlu olması gerekiyordu.

F: aslında sen gittikten sonra asla toparlanamadık...

Ağlamama rağmen gülümsememi durdurmuyordum.

F: jisung sürekli fotoğraflarına bakıp duygulanıyor. Minho onu nasıl mutlu edeceğini düşünüp duruyor. Tatlı,hediye,hayvan...herşeyi aldı. Cheesecake aldı ama jisungun aklına sen geldin. Köpek aldı ama aklına sen geldin. Hediye olarak gözlük almıştı ama aklına senin kitap okuduğunda taktığın gözlük geldi ve ağlamaya başladı. Ama şuan minho ile tatildeler. Ve jisungun güldüğünü görüyorum.

F: jeongin kendini üzmemeye çalışsa bile changbin akşam ağlarken buluyormuş. Ama sana asla küsmemiş. Senin onu izlediğini düşünüp ağlamıyor artık.

F: Chan ise... onun psikolojisi iyi değil. Avustralya'dan gelince hepimiz ona zarar verdik. Mektubunu vermedim aslında hiçbir eşyanın vermedim. Ama chan'da senin gülümsediğin bit fotoğraf vardı. Jisunf onu alıp kendi kutusuna koydu. 'Onu hak etmiyorsun chan!' Diye bağırdık. Haketmiyordu seni. Sonra bir telefon geldi...chan'ı mental bozukluğu hastanesine (akıl hastanesi) almışlar. Senin yaşadığını ve hatta onunla konuştuğunu iddia etmiş. Şuan ilaç kullanıyor.

F: Ben...Ben ise senin için gülümsememi asla silmiyorum yüzümden. Kendimi toparlayıp onları da ayağa kaldırmam lazım. Bu yüzden en erken ben toparlanmaya çalıştım. İlk 8 ay imkansızdı benim için. Ama hyunjin ile ve seni ziyarete geldikçe atlattım.

F: Şimdi ise kimse bu bebeği bilmiyor. Jisung ve minho bugün akşam Kore'de olacaklar. Onlarda gelince haberi vereceğim.

Telefonumun titremesi ile gözlerimi mezardan çektim.

Arayan hyunjindi. Merak etmiş olabilirdi...Gene.

Arama açıldı.

F: efen-

H: Gene nereye kayboldun felix! Sadece 10 dakika beklemeni söylemiştim! Şirketten neden ayrıldın? Heryerde aradım seni!

F: Min'in mezarındayım..

Derin bir iç çekmişti ama bu bana kızdığında değildi. Bu durumdan üzülmesindendi.

H: Güzelim..caddeye gel.

F: tamam.

Arama kapandı.

F: Bu günlük bu kadarmış seung. Tekrar geleceğim! Seni seviyorum.

Çantamı alıp Gözyaşlarımı sildim.

Caddeye geldiğimde siyah güneş gözleri,kolsuz tişörtü ve sarı saçları ile bir bomba vardı arabanın içinde.

Bu kadar sexy olması alt tarafımı zora sokuyordu.

Vampire Love  - HyunLix -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin