Pierwsze spotkanie 🌊Lana🌊

46 4 0
                                    

(u\s\l)- Ulubiony smak

Pov Youko

Westchnęłam z zachwytu. Stałam właśnie obok wielkiego oceanu z moimi pokemonami. One szybko pobiegły do wody i zaczęły się bawić. Greninja wrzucił mnie do wody i wszyscy zaczęli mnie chlapać. Oj nie, tak się nie bawimy. Zanurkowałam i popłynęłam trochę dalej od nich. Oczywiście szybko mnie dogoniły, ale tyle czasu mi wystarczyło. Wyjrzałam z wody i teraz ja ich zaczęłam chlapać. Zauważyłam jakąś dziewczynę na Laprasie. Pomachaliśmy im i przypłynęły do nas.

- Cześć, jestem Youko, chcesz się z nami pobawić- powiedziałam, a po chwili bawiłam się i chlapałam z dziewczyną. Kątem oka zauważyłam że nie daleko nas zaczął się tworzyć wir. Nie na tyle blisko żeby nam zagrozić, ale też nie tak daleko żeby nie zacząć się martwić i płynąć w stronę brzegu. Moje pokemony wróciły do pokeboli, a ja wraz z Laną  na Laprasie popłynęłyśmy na brzeg. Ratownik już wywiesił flagę.

- Skoro nici z pływania, może chociaż pójdziemy na lody ?- zaproponowała dziewczyna

- Chciałabym chociaż wiedzieć, z kim mam zaszczyt iść na lody- Zobaczyłam zakłopotanie na jej twarzy a potem przerodziło się to w śmiech

- Lana jestem

***

- Dobrze, a więc ja chcę (u\s\l), a ty Lana ?

- Ja poproszę waniliowe- Gdy dostałyśmy lody, poszłyśmy jeszcze przejść się po mieście i gdy zaczęło się ściemniać rozeszłyśmy się do domów, ale przed tym wymieniłyśmy się numerami.

Preferencje PokemonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz