Pierwsze spotkanie 🎀Serena🎀

56 3 0
                                    

Pov Jin

Bardzo się dzisiaj stresowałem, ponieważ właśnie za chwilę mam wyjść na koncert. To w sumie nic takiego niektórzy powiedzą, ale ja po prostu taki byłem, jestem i będe. Do tego ogłosiłem konkurs dla moich fanów, żeby wysłali mi filmik, jak spędzają dzień, a ja wybiorę osobę z którą chcę spędzić dobę. Najbardziej oryginalny filmik wysłała mi dziewczyna, która podróżowała z przyjaciółmi po kalos. Naprawdę dawno się tak nie śmiałem, jak wtedy. Przypominając sobie ten filmik lekko się uśmiechnąłem i wreszcie nadszedł czas na występ. Wstałem z krzesła i poszłem na scenę

***
Zbliżał się już koniec mojego występu, ale sobie przypomniałem że przecież jeszcze KONKURS właśnie.

- Dobrze moi kochani, powoli zbliża się już koniec, ale jak dobrze wiecie ogłaszałem konkurs i chciałbym ogłosić zwycięzcę, jednak najpierw kilka słów ode mnie- zapanowała totalna cisza i wszyscy czekali zestresowani czy to oni nie zostali wybrani- Otóż ten filmik... Naprawdę dawno się nie śmiałem tak jak wtedy. Reżyserami tego dzieła są Ash ketchum, Serena, clemont i Bonnie, czy mamy was na widowni ?- powoli zobaczyłem autorów dzieła- Zapraszam zwycięsców na scenę... Albo wiecie co, ja sobię do was zejdę- jak mi to wszyscy mówili jestem pojebany, ale no co ja mam na to poradzić. Ominąłem ochronę i poszłem do swoich fanów. Oni wygrali dobę ze mną, ale lubię się poprzytulać z kilkoma fanami na pożegnanie, z niektórymi sobie przybić piątke czy coś.

***
Gdy się już wdrapałem na scenę znów i oficjalnie zakończyłem koncert poszłem szybko po swoje rzeczy i wróciłem do Asha, Sereny, clemonta i Bonnie. To będzie ciekawy dzień.

Preferencje PokemonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz