✨Ash✨
Był piękny i słoneczny dzień. Przyleciałam specjalnie do mojego przyjaciela Asha, który mieszka w Kanto. Już jakiś czas temu mnie zaprosił, ale dopiero teraz znalazłam trochę czasu. Więc za pięć minut będę wysiadać z samolotu.
Luna
👑Aria👑
Dzisiaj miałam iść do Ari. Mówiła że to coś ważnego i żebym jak najszybciej przyszła do niej.
Luna ( nr 2)
🥰Alain🥰
Aktualnie nic nie robię. Siedzę w domu i czytam książkę. Przed sekundą zadzwonił do mnie Alain czy możemy się spotkać. Podoba mi się od dawna, ale nie sądzę żeby coś z tego było.
Luna (nr 3)
🖤Gladion🖤
Wyszłam na spacer ze znajomymi i moimi pokemonami. Gladion'a od dawna nie widziałam i bardzo za nim tęsknie.
Moon
🐉Iris🐉
Akurat wybierałem się do Iris na herbatkę. Ostatnio lepiej ją poznałem i nawet aż tak mnie nie denerwuje
Burt
🔥Kiawe🔥
Idę do szkoły z Kiawe więc w sumie nic nowego. Chociaż ostatnio jakoś dziwnie się zachowuje.
Mikasa
🛼Korrina 🛼
Wybieram się jutro na wrotki z Korriną. Od dawna chciałam jej wyznać miłość, więc może to będzie odpowiednia chwila?
Carmen
🌊Lana🌊
Jadę na kilkudniową wycieczkę z Laną na statku. Mamy razem pokój więc się bardzo cieszymy.
Youko
🌼Lillie🌼
Ja nie wierzę że to jest możliwe, ale Lillie mnie zaprosiła, żebym z nią trochę czasu spędził. Na początku byłem przeciwny, ale w sumie się wreszcie zgodziłem.
Shin
📓Sawyer📓
Umówiłam się z moim przyjacielem Sawyer'em na spacer. Jestem pewna że wspólnie fajnie spędzimy czas.
Misaki
🎀Serena🎀
Jutro mam koncert, ale przed nim zaprosiłem Serene żeby trochę za kulisami ze mną posiedziała.
Jin
🌸Valerie🌸
W sumie nic ciekawego się nie dzieje. Tylko praca i praca.
Kim
CZYTASZ
Preferencje Pokemon
Fanfiction( możecie pisać jakie postacie chcecie, oprócz już napisanych) #3 Pokemon - 18.02.2023