Prolog

1.5K 26 2
                                    

Polecam włączyć piosenkę i wczuć się w klimat ;)

Pokój był oświetlony jasnymi światłami... Tylko tyle pamiętam z ostatnich chwil tamtej nocy. Moja rodzicielka obudziła mnie abym udała się z nią do naszego samochodu. Od razu poszłam i położyłam się na tylnych siedzeniach. Nie wiem nawet kiedy znalazłam się w swoim miękkim i ciepłym łóżku. Z tamtego dnia zapamiętałam nie dużą ilość osób jednak tylko jedna przykuła moją uwagę... Pamiętam dobrze zbudowaną sylwetkę i jego uśmiech. Był szczery i biały... Tylko na tej osobie tak się skupiłam w tamtym momencie. Nigdy nie pomyślała bym że jeszcze się zobaczymy a tym bardziej, że będzie coś między nami...

Czy coś się kryje za tym złym chłopakiem do którego każda się klei? Możliwe... Jego czarne oczy wypełniły pustkę w moim sercu. Każda myśl myśli o nim. A jakby tak zapomnieć? Nie mogłabym... Za dużo pięknych chwil żeby je wymazać.

Licealistka która ma kompleksy wpadnie w oko najgorętszemu chłopakowi... Trudne życie i dużo problemów zawsze będzie jednak to on wypełni jej czarne serce w którym kryje się jej ciemna strona. Pomogą sobie? Tak, pomogą jednak przeszłość zawsze zostanie w pamięci

Nie wiem czemu, ale najbliżej mojemu sercu są tematy które opsiuje w tej książce czyli trudna miłość, gwałt, samookaleczanie, problemy, uzależniania itd.
Mam nadzieję, że książka wam się spodoba i z góry przepraszam za błędy, ponieważ jest to moja pierwsza książka <3

I Wanna Be Yours Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz