20/b (gidicem!)

240 40 4
                                    

~YAZARDAN

İyi okumalar canlar. Bölüm atma günümü değiştiricem, emin olun sizinle paylaşıcam❣

                                 ☀️
Azradan:

Burak'la konuşmamızı sonlandırıp telefonu yatağıma atdım. Burak geliceğimi duyup çok sevinmişti. Belki de benim için diyilde Miran için dir. Diye düşündüm. Belki kullanıyorlar, deneme amaçlı. Diyerek alt dudağımı ısırdım. Yine o kanı vericem onların bana yaptığı gibi yarı yolda bırakmıycam. Diyerek kapıya doğru hızlı adımlar atdım. Kapıdan çıkıp merdivenlere yöneldim. Hızlı adımlarımı daha da hızlandırıp koşarak salona geçtim. Hiç kimse yoktu. İşte tam istediğim. Zaten Serdar işte eve gece yarısı geliyor. Annemin haberi olmasına bile ihtiyaç duymadan paltomu elime aldım. Kapının kulpun aşağı çekip kapıyı açtığım an şoka uğradım. Kapının önünde Serdarı görüp adımlarımı arkaya atdım.

Serdar-" hayırdır?" Diye kaş göz yaptı.

Azra-" şey ben dışarı hava alıcakdımda" diyerek yalan atdım.

Serdar-" senin odanda balkon var çık orda al havanı" diyerek elindeki poşetimi elime verdi.

Azra-" bu ne?" Dedim poşete bakarak.

Serdar-" poğaça ve simit aldım sıcak sıcak yeriz işte. Git anneme yani annemize yardım et. Bir az hamarat ol öcü" diyerek alaycı gibi yüzüme güldü. Anında göz devirdiğimde elime verdiği diğer şeyse mont'uydu.

Azra-" oldu canım bi de alnıma hizmetçi yaz tam olsun" diyerek çemkirdim.

Serdar-" olur" diyerek elini cebine atarak kalem çıkartı. Ve nişanı alnım olduğu için elimdeki montu yere atarak mutfağa doğru koşmaya başladım. Tabikide koştuğumda bağırmayı ihmal etmiyodum." Bağırmada buraya gel! Kendin istemedin mi?" Diyerek elindeki kalemi salladı.

Akça-" çoçuklar noluyo? Ne bu bağrışmalar" diyerek korkuyla bize baktı. Tam arkasına gizlenerek.

Azra-" o bana hizmetçi muamelesi yaptı" diyerek dudak büzdüm. Onun yaptığı gibi. Oysa anlamış gibi gözlerini devirdi.

Serdar-" anne ya-"

Akça-" sus! Kızım ne diyosa doğru diyodur eminim."

Serdar-" sen bir bana inanma" diyerek alınmış olduğunu gösterdi.

Azra-" tamam ya ilk defadır annem beni koruyo ve bunu çoçuk gibi kıskanıyorsun" diyerek ellerimi göğsümde birleşdirip alındığımı bende gösterdim.

Serdar-" şaka ya kızım hemen alınma" diyerek bana kollarını açmış geliyodu.

Azra-" gelme!" Diyerek geriye doöru adımladım.

Serdar-" yedim Azra!" Diyerek durdu.

Akça-" kavga etmeyi bırakında yemeye geçelim." Diyerek mutfağa doğru ilerliyodu ki.

Azra-" ben yemiycem" diyerek ciddileştim.

Serdar-" nedenmiş o?"

Azra-" çünkü.. çünkü gitmem gerek" gözlerine bakdım. İkisinde de endişe vardı. Ne yani bu kadar mı seviyorlar beni?

Serdar-" nereye?"

Akça-" ona."

Serdar-" olmaz!" Diyerek karşı çıktı.

Azra-" olur hemde bal gibi olur." Rahat bir tavır gösterdim.

Serdar-" olmaz hem de acı pan zehri kadar" diyerek yakınlaştı.

Azra-" ya anne baksana oğluna" diyerek dudak büzdüm.

Akça-" olmaz kızım. Abin doğru söylüyor. Hem neden gidiyosun?" Meraklı gözlerle bakdı.

Azra-" ölüyo.." diyerek titrek bir nefes verdim.

Serdar-" ölüyosa ölüyo sana ne bizi ne?" Sert ifadeyle söyledi.

Akça-" oğlum.." diyerek durmasın söyledi.

Azra-" kan'a ihtiyacı var,ve benim kanım uyuyor işte"

Serdar-" aynı kandan yalnızca sendemi var? Gitsin başkasından alsın"

Azra-" yok işte!" Diyerek karşı çıkdığımda bana kaşları çatık bakdı.
" özür dilerim istemeden oldu." Diyerek yanından geçerek koltuğa yaslandım. " onun için kan bulunamıyo sanki tüm kanların sahibleri toz olmuş. Burak söylüyo ki her kes için aynı kandan gerekiyor ve onlar için bulunuyo ama onun için yok." Diyerek başımı öne eydim.

Serdar-" oyun ola bilir. Gitmiyceksin bu da son sözüm" ne yani o kadar konuştuğuma yalnızca bu cevap mı? Arkasın döndüğü an

Azra-" gitcem" Serdar söylediğim an bana döndü.

Serdar-" gitmiyeceksin!" Diye sert çıkışdı.

Azra-" gitcem!" Diyerek bende sert çıkıştım.

Yazardan:

Beğenmeyi ve beini takip etmeyi unutmayın♡

•şarkı•
İstediğiniz şarkıyı açıp okuya bilirsiniz.

Canlarım bir müddet bölüm atamıycam. Kusura bakmayın😪❤️ Ama söz veriyorum kısa zamanda aranızada olucam💗

Çaresiz KadınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin