Kim Taehyung
Sana arabadan inip sertçe kapıyı kapattığında Jennie'ye el sallamak için ona baktım ancak hiç benli olmamıştı ve gaza basıp gittiğinde fena hâlde mahcup olmuş hissediyordum.
Nasıl bir aradayken böyle şeyler söyleyebilirdi?
"Taehyung-"
Arkamı dönüp hızlı bir şekilde yürümeye başladım. Peşimden gelip yanıma varacağını biliyordum ve çok sinirlenmiştim. Ona bağırmamak ve kalbini kırmamak için sakinleşmeye çalışıyordum şu an.
"Taehyung dur. Trip mi atıyorsun şu an? Beklesene!"
"O tavrın neydi öyle?" Durup hızla ona döndüm, burnumun dibinde bitmişti ve gözleri büyümüştü.
"Hangi tavır?" diyerek genzini temizleyip geri bir adım attı, kollarını da göğsünün altında bağlamıştı ve resmen yaptığımdan pişman değilim diyordu.
"Jennie'ye yaptığın şoförlük muhabbeti, bunu açıklamama gerek yok çünkü biliyorsun ne yaptığını. Kafayı falan yedin herhalde, koskoca polis memuru kıza söylediğin cümlelere bak."
Histerikçe sinirleri bozulmuş bir gülüş sundu bana. "Sürekli onun tarafında olmana, benim açımdan bakmamana deli oluyorum."
"Sen senin açından bakmama izin vermiyorsun ki? Yaptığın tek şey beni insanlara rezil etmek! Ne kadar utandım onun yanında farkında mısın, beni ne duruma düşürdüğünü görmüyorsun."
"Rezil etmek mi-"
"Biraz düşünceli hareket etmeyi öğren yoksa aramızdakileri düşünmem gerekecek."
"Ne?!"
Eve dönmek için yola dönüp gitmeye yeltendiğimde arkamdan "Ayrılacak mısın?" dedi ve sonra önüme çıktı.
"Jennie yüzünden benden ayrılacak mısın gerçekten?"
"Jennieyle ne alakası var Sana?" Yükselmeye başlamıştım. Bana hâlâ Jennie deyip duruyordu. "Sana onunla aramızda hiçbir şey olmadığını ve arkadaşım olduğunu söyledim, onunla senden önce yaptığımız bir anlaşma vardı. Ve evet, onunla arkadaş olmak için böyle bir şey uydurmuştum. Şu an sadece arkadaşız, sen varsın. Ama bu sana yetmiyor, üstüne Jennie'ye kadınlık taslıyorsun. Üstelik o bana yardımcı olup eve götürürken yaptığın, söylediğin küstahlıkları saymıyorum bile! Konu Jennie değil, tmamen senin tavırların yüzünden ara vermeyi düşünüyorum."
"O sana aşık, aptal!"
"Ne?" birden dediği şeyle duraksadım.
"Sana aşık o! Göremiyorsun."
"Sana göre her kadın bana aşık zaten. Cinsiyetini tespit etsen havadaki sineği de kıskanacaksın."
Hayretle güldü. "İnanılmaz gerçekten ya. Bana inanmıyor musun? Yanılmadığımı göreceksin, illaki."
Kaşlarımı çatmış ve bu emin tutumu yüzünden şüpheye düşmüştüm.
Jennie bana aşık mı?
Gözümün önüne bir takım sahneler belirirken silkelendim, ilişki düşünmediğini bana daha önce söylemişti. Bence Sana, sadece konuyu değiştirmeye ve kendisini haklı göstermeye yetecek bir şey arıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
syrups | taennie ✓✓
Fanfictionpolis kim jennie ve ona şurup istemediği hâlde şurup yazan doktoru kim taehyung. ━ » taennie [taehyung & jennie] » taennie #1 (061223) ¡ Bu kurgunun tüm hakları saklıdır. Uyarlanamaz, kopyalanamaz ve izinsiz çevrilemez. ©stasrika, 051021 🎭