oy vermeyi unutmayın, yorumlarınızla doldurun satırları da olur mu?
finale yaklaştık, hepinizin duygularını okumak isterim🥺💘
ϟ
Vedalar zamansızdır.
Bu yüzden vedalar hep, daha bir acı verici olur zaten. Bir şeye başlamadan önce korkmanıza neden olur, bağlı olduğunuz o şeyi kolay kolay bırakmak istemez, mutluluğunuzun bölünmemesini dilersiniz ama her daim, ayrılıkla başlamış olan Dünya için yine bir ayrılık vardır.
Çünkü bu Dünya'nın da gördüğü ilk duygu, Havva ve Adem'in Dünya'da yaşadığı ilk şey olan, hicrandır.
Hicran... Ayrılık acısı demektir.
Taehyung, Jennie'yi kaybettiği o zaman bunun ne demek olduğunu öğrenmişti. Zamansız bir ayrılığın ne kadar acı verici olabileceğini, hiç beklemediği bir anda Jennie sayesinde tatmıştı.
Taehyung, o zamanki hislerini tarif etmek istese yine tek kelime dahi konuşamaz, uzun yıllar sessizliğinin içinde gömülürdü.
Şimdi ise acizliğine ağlayamıyordu bile. İçinin kavruluşuna alışmış bir gafillikle kafasını merkezdeki masaya yaslamış, kafayı yediğini düşünüyordu.
Bazı tıkırtılar, birkaç ayak sesi ve zaman zaman olan ses kirlilikleri, hiçbiri, onun kafasındaki seslerin önüne geçip de ben buradayım diyemiyordu.
Omzunda bir el hissetti, o el biraz onunla uğraşıp inatlaştığında kollarının arasına gömdüğü başını kaldırmış ve gözlerini kırpıştırıp etrafına bakmıştı sonunda. Saat kaçtı, güneş doğmuş muydu yoksa batıyor muydu, bilmiyordu.
"Taehyung."
Taehyung, hiçbir şey konuşmuyordu, ayıldığından beri merkeze gelene kadar ve geldikten sonra tek kelime dahi etmemişti ve artık bu, korkutucu bir hâl almaya başlamıştı.
Jay, Taehyung'un kendini bu şekilde hapsetmesine dayanamayıp uzun tartışmaların ve düşünce karmaşasının sonucunda olaya müdahale etmenin vakti geldiğine karar vermişti artık.
Jay, Taehyung'un karşısına geçti. Apaçık bir şekilde, Kim Jongin olduğunu saklama gereği duymadan, karşısındaydı.
Taehyung, onu gördüğü an kaşlarını çattı. Jongin'in öldüğü herhangi bir bilgi bilmiyordu fakat yine de onu gördüğüne şaşırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
syrups | taennie ✓✓
Fanfictionpolis kim jennie ve ona şurup istemediği hâlde şurup yazan doktoru kim taehyung. ━ » taennie [taehyung & jennie] » taennie #1 (061223) ¡ Bu kurgunun tüm hakları saklıdır. Uyarlanamaz, kopyalanamaz ve izinsiz çevrilemez. ©stasrika, 051021 🎭