bölümü bekleyen, okuyan herkes
yorum yapmalı bu bölüme!!
yaşam belirtisi verin, göreyim sizi<3ϟ
Kristen bu olanların en başından beri uğraması gereken, gitmesi gereken yeri erteliyordu fakat her şey o kadar üst üste gelmişti ki, daha fazla ertelemenin katlanılmaz duygusuna dayanamadı.
Tam olarak ihtiyacı olan şeydi çünkü bu. Yıllar sonra duygularını paylaşabileceği tek yer.
Bir şekilde duygusal ve zihinsel anlamda dolmuş, kendini arındırma isteğiyle kaplanmıştı. İlk defa yalnız olduğunu o kadar hissediyordu ki çaresizliğinin çırpınışlarını serbest bırakacağı bir yerin, ona iyi gelmeyecek olsa da, biraz olsun içindekileri döküp rahatlatabileceğini hayal ederek gaza biraz daha basmaya devam etti.
Arabasını geldiği anda bulduğu boş yere park edip yan koltuğundaki beyaz gülleri alarak arabasından indi.
Geldiği yere, mezarlığa öylece bir bakış atarak içini çekerken ayakları çoktan gideceği yolu izlemeye başlamıştı bile.
Mezarlık.
Onca yılın ardından ilk kez adım atmıştı mezarlığa. Sabahın erken saatlerinde geldiği için tek tük insanlar dışında da kimse yoktu. İşine gelirdi. Böylece daha rahat ve başbaşa kalabilecekti.
Kristen zamanında çok zor şeyler yaşamıştı, aşılması zor engelleri atlatmış ve geldiği noktaya kadar hiç durmamışken hâlâ yorulmaksızın çalışmaya, çabalamaya devam eden biriydi. Kendini işine fazlasıyla verirdi fakat... Fakat hiç bu kadar büyük bir karmaşanın, dramanın içinde bulmamıştı daha önce kendisini. Ne yapacağını, nasıl bir yol izlemesi gerektiğini bilmiyordu.
Sakin ama seri adımlarla ilerlerken mezar taşlarına dikkat kesilmek için yavaşladı. Yürüdü, yürüdü ve biraz sonra istediği ismi taşıyan mezar taşına kavuştu.
Yüreği titrerken ellerindeki çiçekleri nazikçe toprağın üzerine koydu ve mezarın mermerine oturdu.
Bu 3 mezarlık yanyana yapılmıştı, bir aile burada yatıyordu: Kim Byunshik, Kim Ryejin ve Kim Jennie.
"Özür dilerim." Kristen'ın ilk cümlesi bu oldu. "Kadını her şeyden önce elimden kaçırdım. O an yakalasaydım..."
Sesi oldukça kısık ve bu mezarın sahipleri karşısında aciz ve zayıf çıkmıştı. "Şimdi daha kolay olabilirdi."
Kim Taehyung'un ailesinin, bir aileyi yok etmiş olması... Kim Taehyung'un zamanında Kim Jennieyle bir bağlantısı olduğunun da ortaya çıkması...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
syrups | taennie ✓✓
Fanfictionpolis kim jennie ve ona şurup istemediği hâlde şurup yazan doktoru kim taehyung. ━ » taennie [taehyung & jennie] » taennie #1 (061223) ¡ Bu kurgunun tüm hakları saklıdır. Uyarlanamaz, kopyalanamaz ve izinsiz çevrilemez. ©stasrika, 051021 🎭