kitabın sezon finali yazdırtan bölümü, 5.4klık bir bölüm aynı zamanda ve bölümde sonuna kadar yorum görmek istiyorum
düşüncelerini, tepkilerini paylaşmayan kalmasın bir süre bölüm atamayacağım...
ϟ
Kim Jennie
Yavaş yavaş bilincimin açıldığını hissederken yerimi yadırgamadan biraz daha sarıldım yastığıma. Güzel bir uyku çekmemin aksine tam şimdi başımda bir ağrı nüksetti.
Ağrı beni iyice açarken burnuma dolan tanıdık kokuyla birlikte ellerim bir anda yumuşak, tüylü bir şeye karıştı ve kaşlarımı çatarak gözlerimi açtım.
Taehyung'u suratıma nefesi çarpacak kadar yakınımda görmek, ufak çaplı bir nefes kesintisi ve kalp krizi yaşatacak kadar beni korkutmuştu.
Yerimde irkilip elimi daldırdığım ense kökü saçlarından indirdim, etrafa baktığımda evimde olduğumuzu gördüm.
Koltukta. Bir kolum ve bacağımı üzerine atmış bir şekilde. Bir koluyla belime sarılmış bir hâlde. Uyumuşuz.
Ne?!
Sarmaş dolaş, koltuğa zar zor sığmış halde uyumuş muyduk?
Etrafa bakmayı kesip tekrar ona döndüm. Üzerindeki ceket ve içindeki gömleği çıkarmış, bisiklet yaka beyaz tişörtüyle uyuyor ve oldukça huzurlu görünüyordu.
Bu kadar yakınımda olması, üstelik bu kadar güzel uyurken ve üstelik bana sarılmış bir şekilde uyurken kalbim için hiç iyi değildi.
Ne olmuştu? Tanrı aşkına, nasıl bu hâle gelmiştik?
Bunları sorgulamama engel olan şey, onunla hâlâ aynı şekilde duruyor oluşumuz.
Bir anlık sorgulamayı bıraktım ve gerçekten yapmak istediğim bir şey için elimi kaldırdım. Yüzünü süzmeye başlarken bir elim de karışmış saçlarıyla oynamaya gitti.
Onu bir daha ne zaman bu şekilde inceleyebilirdim ki?
Benim son şansımdı.
Yanağındaki benine takıldım, sonra burnunun ucundakine ve yüzünün her köşesine bakarken alt dudağındaki benine kaydı gözlerim.
Biraz orada oyalandıktan sonra gözlerine çıktım ve iki farklı göz kapağına bakarken gülümsedim.
Her beninden ve her detayından öpmek istiyordum, bencil bir istekti.
Hataya düştüm, hiç aşık olmamalıydım ve Taehyung'a adım atmamalıydım. Aşk zayıflıktı, ben burada kendime bir zaaf bırakıp gidecektim. Dönmek için bir sebep, ölmek var dönmek yok diyen ben için bir engel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
syrups | taennie ✓✓
Fanfictionpolis kim jennie ve ona şurup istemediği hâlde şurup yazan doktoru kim taehyung. ━ » taennie [taehyung & jennie] » taennie #1 (061223) ¡ Bu kurgunun tüm hakları saklıdır. Uyarlanamaz, kopyalanamaz ve izinsiz çevrilemez. ©stasrika, 051021 🎭