Aaaa kizlar bölüme nasil baslicam hic bilmiyorum imdat ne yazcam ben
(bolumu hic begenmedim ama o kadar ugrastim ki ve sizi bekletmek istemedim, o yuzden atiyorum. satir arasi yorum yaparsaniz sevinirim moralim yerle bir oldu)
NEYSE
oy vermeyi unutmayin
GO GIRL GO GIRL başladık hop👇🏻ϟ
"Teşkilata hoş geldin, Taehyung."
"Merhaba Başkanım."
Taehyung, hoş buldum, demedi çünkü yaşadığı hiçbir şeyi güzelleyemezdi. Kendini gülümseyecek yeterlilikte bile hissetmiyordu. Onun için her şey buraya kadardı ve bu noktada, artık yaşama sebebi olduğunu düşündüğü bu patlak veren olayların bitmesi, tek istediği şeydi.
Geçmişin bu kadar kirli yakalı olduğunu, annesi bilinen o kadının asıl yüzünü çok yeni öğreniyordu. Sanki her şeye kendisi sebep olmuş gibi ağır bir yükümlülük vardı üzerinde.
Her şeyin şimdi başladığını sanarken bile aslında o kadar geçmişten geliyordu ki...
Bu yaraları kaldırabileceğini sanmıyordu ama önceliği, Lee Mejin'i altüst etmekti. Aynı onun her şeyi altüst ettiği gibi. Oğluna bıraktığı şeylere bir bakınca, Taehyung daha da öfkeleniyordu.
"Seni bir teste sokacağız, umarım anlayışla karşılarsın."
Taehyung, teşkilata planı konuşmak için girmişti ve ona bazı kullanabileceği özel cihazlar verilmeden, plana başlamadan önce bir test olması gerekiyordu.
Taehyung, ifadesini değiştirmeden kafasını salladı. "Sorun yok Başkanım, her teste hazırım."
Geldiğinden beri herkesle tanışma fırsatı bulamamıştı, sadece Seulji'yi ve onu buraya getiren, adının Rocky olduğunu öğrendiği adamı biliyordu. Onun dışında merkezde Kristen olduğunu düşündüğü bir kadın daha vardı fakat onunla konuşmadan önce, belli aşamalardan geçmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
syrups | taennie ✓✓
Fanfictionpolis kim jennie ve ona şurup istemediği hâlde şurup yazan doktoru kim taehyung. ━ » taennie [taehyung & jennie] » taennie #1 (061223) ¡ Bu kurgunun tüm hakları saklıdır. Uyarlanamaz, kopyalanamaz ve izinsiz çevrilemez. ©stasrika, 051021 🎭