Aradan günler geçti, Kim Minho'dan hâlâ bir şey çıkmadığı gibi onun evine kurulan düzeneğin aynısı oğlu Kim Taehyung'un evine de kuruldu.Lee Mejin, madem izini kaybettirmek istiyordu neden doğduğu yere ve ailesinin yaşadığı yere dönmüştü?
Boşuna olamazdı, bir sebep uğruna dönmüştü mutlaka.
Bu yüzden ekip bölündü ve Hwasa, Rockyle birlikte Kim Minho'yu gözetlerken eş zamanda Seulji, Jay ve Kristen da Kim Taehyung'un hemen yanındaki eve kurulmuş, onun evini izliyordu.
Kristen'a göre bir şekilde oğlu için kesinlikle ortaya çıkacaktı fakat son birkaç gündür ekip olarak operasyona odaklanamıyorlardı bir türlü.
Seulji hâlâ omzundan sıkıntı çekiyordu ve bu yüzden sık sık yalnız çalışıyordu veya kendi odasına çekiliyordu; Kristen, mevsimsel soğuk algınlığına kapılmıştı ve geçen gece şiddetli bir baş ağrısıyla beraber ateşi çıkmıştı. Jay ise hem işle hem de bu iki kadınla uğraşmaktan ve uykusuzluktan bitap düşmüştü. Bu yüzden toparlanıp işe odaklanamıyorlardı.
Uzun uğraşlar ve izlemler devam ederken, nöbet sırası günler içerisinde kendini biraz daha toparlamış olan Kristen'dayken nihayetinde bir arama geldi.
Austin, gecenin 4'ünde, toplu görüntülü arama başlatmıştı.
Kristen hemen aramayı açtı, Jay ve Seulji'ye haber vermeye gerek duymadı çünkü uykularını bozmak istemedi. "Selam millet." diyerek giriş yaptığında sesi hiç enerjik çıkmamıştı.
"Selam."
"Selam Kristen." Hwasa da tek başına konuştuğunda Kristen kendisine cevap veren iki ayrı görüntüde gözlerini gezdirdi.
Bir şeylerin geliştiğini hemen algılayacak kadar bilinci iyileşmişti, kaşları çatık ve yorgun bir şekilde ekrandaki uyuyan Taehyung'a bir bakış atıp arka masadaki laptobunun yanına geçti. "Ne oldu? Gelişme mi var?"
Derin bir nefes sesiyle beraber Austin, Kristen'ı onayladı ve Hwasa'nın konuşmasına müsaade etti. "Kim Minho'nun evinde eskiye ait bazı belgeler bulduk. Bodrumundaki kömürlüğün arkasında, küller ve tozların içine bulanmış, gizlenmiş bir sandıktı... İçinde Lee Mejin'in babasıyla alakalı bilgiler çıktı. Bir ajanda vardı, babası eski örgütten olmasının yanısıra zaten bir mafya olarak ajandaya sayısızca borçlar ve bazı önemli isimler yazmış. Sayfaların üzerinde bazı kırmızı kalemle yapılan karalamalar da var, Mejin'in yazısı olduğunu düşünüyorum. Yazısı babasının yazımından farklı ve tanrım, sayfanın bazı boş yerlerinde intikam alacağına dair bazı şiddet içeren sözler vardı. Hepsinin fotoğrafını çektim. Bir gazete parçası da buldum, Mejin'in babasının tutuklanırken ki görüntüsü ve haberi var..."
Hwasa soluklanırken Kristen, iyice gerginleşmiş ve kalbinin stresle atmasını anlamsızca bulmaya başlamış hâlde konuştu. "Devam et Hwasa."
Hwasa kafa sallayıp derin bir nefesle devam etti. "Gazete parçasının arkasında, yine kırmızı kalemle yazılmış, bir numara ve isim yazıyordu. Austin'e verdim ve durum şu ki, numaradaki isim kendi camialarının en sağlam ve her şeyi bilir adamıymış, seneler önce gebermiş herif. Büyük ihtimalle babasını delillerle hapse mühürleyen adamın intikamını almak istemişler..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
syrups | taennie ✓✓
Fanfictionpolis kim jennie ve ona şurup istemediği hâlde şurup yazan doktoru kim taehyung. ━ » taennie [taehyung & jennie] » taennie #1 (061223) ¡ Bu kurgunun tüm hakları saklıdır. Uyarlanamaz, kopyalanamaz ve izinsiz çevrilemez. ©stasrika, 051021 🎭