ϟ
Bir gün kim gelip diyebilirdi ki?
Aşık olacaksın, ailen için aşkından vazgeçeceksin, 6 yıl ölü gösterilip ailenin katilini en yakınında bulacaksın, diye.
Deseler inanmazdı zaten Kristen.
Başta yaptığı tüm düşüncesiz hareketlerin, vurdumduymazlıklarının ve gençliğinin verdiği toylukla yaptığı olur olmadık şeylerin, şimdiyi bu kadar etkileyeceğini bilemezdi.
Hayatta karşılaştığı en ufak detayların şimdi nasıl büyüdüklerini fark ettiğinde o zaman işler karmaşık bir hâl almaya başlamıştı onun için.
Eğer Taehyung'a en başında hiç yazmasaydı, onunla konuşmaya devam etmeseydi, karşısına ısrarla çıkmasaydı şimdi sorunlarının çözümü için başvurdukları bu yol asla akıllarına gelmezdi, bir seçenek bile olmazdı. Başka bir çözüm yolu bulmak zorunda olacaklardı.
Ama şimdi, buldukları en fırsatçı çözümle plan kurmaya çalışıyorlardı.
"Hâlâ emin değilim. Hata yapıyoruz. Onu operasyona katmamalıyız Jongin."
Doldurduğu kahvelerden bir kupayı Kristen'a uzattı ve karşısına geçti.
"Lee Mejin'i yakalamak istiyorsun, bir taraftan da oğluna yakınlaşmasının ardındaki sebepleri bilmediğin için Taehyung'u korumak istiyorsun. İkisini aynı anda başka hangi yolla yapabilirsin? Her türlü Taehyung tehlikede. En azından Lee Mejin'in pis işlerine karışmamasını sağlıyoruz, bizimle olması onunla olmasından iyidir. Öyle değil mi?"
Kristen bir azap duygusu içerisinde gözlerini yere indirdi. Jay'in dediği gibi, başka bir çıkış yolu görünmüyordu. Ama ya aniden istenmeyen bir şeyler yaşanırsa? Ya engel olamazsa?
Bir anda çenesinde bir dokunuş hissetti. Jay, onu kendisine bakması için çenesinden kavrayıp kafasını kaldırmıştı.
Elinin yerini değiştirip Kristen'ın başının üstüne koyarak saçlarını okşadığında güvenilir bir tebessümle baktı ona. Biraz yüzü kızarmış hissetse de, "Endişelenme." diyebildi.
Kristen, Jonginin kendisine karşı bir şeyler hissettiğini daha öncesinde anlamıştı fakat o hep Kristen'dan bunu gizlemişti. Gizleyebildiğini sanmıştı. Jay, Kristen ilk geldiğinde onun veterinerde tanıştığı Jennie olduğuna inanamamıştı. Birden bire, Jennie'yi çok değişmiş, disiplinli ve dikkatli biri olarak görmüştü. İşinde böyle olduğunu düşünmeye çalışsa da başka bir şeyler olduğunu çok uzun sürmeden kavradı.
Jennie, sanki gerçekten ölmüş gibi yeni kimliğindeki insana bürünmüştü. Kristen olmuştu. Jay ile çok iyi bir iş arkadaşlığı kurdu fakat uzun bir süre bundan ileri gitmedi, sonra Jay, her şeyi yavaş yavaş öğrenmeye başladı ve böylece, en başında hislerini tutabildi. İhtiyacı olduğunda şefkatini eksik etmedi fakat her zaman Kristen'ın ona karşılık vermeyeceğini de anladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
syrups | taennie ✓✓
Fanfictionpolis kim jennie ve ona şurup istemediği hâlde şurup yazan doktoru kim taehyung. ━ » taennie [taehyung & jennie] » taennie #1 (061223) ¡ Bu kurgunun tüm hakları saklıdır. Uyarlanamaz, kopyalanamaz ve izinsiz çevrilemez. ©stasrika, 051021 🎭