Uğur kapının kenarındaki duvara yaslanmış bacağını titreterek başını ahşap duvara yaslamıştı. Ev eski osmanlı evleri olduğundan duvarları hala orjinal ahşaplığını korurken pencere ve kapıların hepsi güçlendirilmiş çelikten yapılmışlardı ki yalıya hırsız giremesin. Komple mekan dışarıdan kameralarla çevrilmişti ve kamera odası da yukarıdaydı.
Aslı Uğur'un dakika saymaya başladığı an helikopterin yola çıktığını anladı. Normal şartlarda olsa bunu ona açık açık sorardı ama nedense uyuşturucunun beyin hücrelerini öldürmesi ile ilgili sürekli konuşma yapan Uğur'un kendisininde bu yola girmiş olduğunu öğrenmek onun için bir şok etkisi olmuştu. Fakat dengesiz tavırı ise bir anlam kazanmıştı sonunda.
Bağımlı insanlar takıntılı insanlardır. Bir şeye veya bir kişiye taktımı takarlardı. Ya komple hayattan vaz geçerler yada yaşamak istedikleri o hayata tutunmak için asıl yaşadıklarından vaz geçerlerdi. Uğur'un kendi ailesinden vaz geçerek inatla Cem'i istemesi ikinci olasılığı daha çok gün yüzüne çıkartmıştı.
"Son bir dakika Cem ve ardından kapıyı açacağım" dediğinde Aslı tüm düşüncelerini bir kenara itip Uğur'a doğru yürüdü.
"Gerçekten onun bizimle geleceğini düşünüyor musun?"
"Evet, gelecektir. Cem insan hayatına değer verir ve onu üstü kapalı bir şekilde Zeliha ile tehdit ettim."
"Ama ya etmezse" diye diretti Aslı tekrar. Uğur'un kafasının ne denli yerinde olduğunu ölçmek istiyordu sadece.
Uğur yaslandığı yerden doğrularak kapının üstündeki kilidi çevirmeye başladı ve Aslıya "Etmezse zorla götürürüz" diye mırıldandı.
***
Cem kapının arkasından kilitlendiğini duyduğu an Zeliha ile Oğuz'a yaklaşıp "Siz iyimisiniz size bir şey yaptımı?" diye sordu.
Zeliha yatağın üstünde oturan oğlunun yanına giderek o da yatağa oturdu ve ona arkasından sarıldı. "Hayır biz uyandığımızda oda da Aslı vardı ve bize içinde olduğumuz durumu ve nedenlerini anlattı" dediğinde "Ne anlattı tam olarak?" diye sordu Cem şüpheyle. Aslıya güvenip güvenmeme konusunda fazlasıyla kararsızdı.
"Uğur'un yurtdışına giderken seni de yanında götürmek için buraya getirildiğimizi ve sen veya Selim sorun çıkartırsa Uğur'un bizi siper alarak buradan çıkacak olmasıymış."
Cem sinirle ellerini saçlarının arasından geçirdi. "Doğrusu söylemiş" diye mırıldandı odanın içinde bir sağa bir sola yürürken. En son panjuru kapalı pencerenin önüne gelip içeri sızan küçük ışıktan dışarı bakmaya çalıştı ama yeşil yaprakları sallanan ağaçlardan başka hiç bir şey görünmüyordu.
"Uğur ile yurtdışına gidecekmisin?" Diye sordu Zeliha merakla.
Cem başıını olumsuz anlamda salladı. "Onunla bırak yurtdışını tuvalete bile gitmem bu saatten sonra."
Zeliha rahatlamış gibi derin bir nefes aldı.
Cem ona sorgulayıcı bakışlarla baktığı an Zeliha "Ne var? Selim seni gerçekten seviyor onu bırakıp eski se.." derken durup sarıldığı oğluna baktı ve "Arkadaşınla gitmeni elbette istemem" dedi ve ardından oğlunu başından öperek "Sen arkadaşlarını düzgün seç olurmu bebeğim" diye mırıldandı.
Oğuz uslu bir şekilde "Tamam Anne" dediği an Cem kadına dönüp "Bir plan yapmamız lazım" dedi az önceki imasını duymamazlıktan gelerek. Herkes hata yapabilirdi sonuçta bu gayet insani bir şeydi ve Cem'in de hatası Uğur olmuştu.
Zeliha onu başıyla onayladı. "Bana kalırsa Selim gelene kadar onu oyalayalım."
Tam o anda Uğur kapının ağzında "Son üç dakika" diye seslendi onlara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sular BxB (TAMAMLANDI)
Novela Juvenil🔞 Argo ve cinsellik içerir. Genç barmen Cem ile Narkotikten Komiser Selim, özel bir göreve çıkarsa başlarına en fazla ne gelebilir ki. Aşk, komedi ve bol aksiyonun bulunduğu bu kitapta +18 sahnelerde mevcuttur. BxB "Şeytan Tüyü hikayemdeki ara ka...