Cem karakolun ara koridorlarında sorgu odasına doğru iki polis memuru eşliğinde ilerlerken Komisere "Güzel mekanmış doğrusu. Işıklandırmasına filan bayıldım" dedi.
Komiser ona ifadesizce bakarak aynı lakayıtlıkla "Buraları beğenmen ne hoş. Ne sıklıkla gelirsin böyle mekanlara?" diye sordu.
Cem tüm ciddiyetini koruyarak "Eskiden çok gelmezdim ama şu iki yılda bir kaç defa uğradım. Hem de ne tesadüf olacak ki tam da bu şubenize gelmiştim" dedi sanki günlük havadan sudan konuşuyorlarmış gibi.
Komiser onun tuttuğu kolunu sertçe sıktı. "Seni bir yerden tanıdığımı biliyordum." dedi dişlerinin arasından. "Daha önce yüzünü gördüğüme emindim."
Sorgu odasından içeri girerlerken "Siz kapıda bekleyin" dedi polis memurlarına.
Komiser onun kelepçelerini açarken Cem küçük ortasında sadece masa olan odayı inceledi. Tavandan aşağıya kocaman yuvarlak loş ışık saçan lamba sarkıyordu. Duvara montelenmiş kamera masaya doğrultulmuştu. Hemen karşısında ki duvarda kocaman siyah cam vardı.
Komiser kendisini sertçe oturttu sandalyeye. "Hayrola çok inceledin odayı, çok mu beğendin?" dedi alay edercesine.
Cem onu başıyla onayladı. "Beklediğimden biraz fazla karanlık, ama idare eder. Bana içecek bir şeyler teklif etmeyecek misin?"
"İçecek misin?" diye sordu şaşkınlıkla. Genelde sorgu odasında kimsenin aklına bir şeyler içmek gelmezdi.
"Yani bir su olsa hiç fena olmazdı" derken komiser sinirle iç çekti. Kapıya doğru gidip kapıdaki polislere bir bardak su getirmelerini söyledi.
Kapıyı kapatıp tekrar karşısına geçip oturdu. "Şimdi olan biten her şeyi anlat bakalım."
*** Bir saat önce CM Barda yaşananlar ***
Cem barda her zamanki gibi içkileri servis ederken bir kız yanına gelip panikle "Kızıl saçlı 1.50 boylarında çilli bir kız geldi mi buraya?" diye sordu.
Cem elindeki son içkisini de tezgahta bekleyen müşterisine verdiği gibi "Hayır görmedim, bir sorun mu var?" diye sordu.
Karşısındaki kız birden ağlamaya başlayınca Cem elini kaldırıp Kadir'e doğru salladı. Kadir sahneden inip yanına geldiğinde merakla yan gözle ağlayan kıza baktı.
Cem dönüp "Sen şimdi olanları Kadir'e anlat o sana yardımcı olacak" diyerek kızı Kadir'e yönlendirdi.
Kız Kadire bir şeyler anlattıktan sonra Kadirle beraber arkadaşını aramak için barda gezintiye çıktılar. Zaten fazla büyük ve kalabalık bir yer olmadığından arkadaşını eğer mekanı terk etmediyse bulmaları çok da uzun sürmezdi.
On dakikanın ardından Kadir panikle yanına gelince Cem bir şeylerin ters gittiğini anladı.
"Abi kız arka bahçede düşüp bayıldı son söylediği şey ise Serçe lakaplı kel birinden uyuşturucu aldığıydı" dedi nefes nefese.
"Bizim mekandan mı almış?"
Kadir onun bu sorusunu sadece başıyla onayladığı an Cem kaşlarını çatıp barda hala içki bekleyenlere "Bar kapandı" diye bağırdı. Kadir'e "Sen git kızla ilgilen ben burayı boşaltıp hemen geliyorum" dedikten sonra bir koşu Büşra'nın yanına gidip "Herkesi apar topar yolla ve ücretlerin sadece yarısını al" talimatı verdi.
Herkes çıkışa doğru yürürken Cem kapalı mekanda kafasında şapka olan birini görüp dikkatlice onu inceledi. Kim kapalı mekanda gece vakti şapka takardı ki.
Adam genç bir oğlanla ayak üstü sohbet ederek çıkışa doğru ilerliyordu.
Oğlan cebinden para çıkartıp adamın cebine hızlıca soktuğunda şapkalı da onun eline küçük bir poşet tutuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tehlikeli Sular BxB (TAMAMLANDI)
Fiksi Remaja🔞 Argo ve cinsellik içerir. Genç barmen Cem ile Narkotikten Komiser Selim, özel bir göreve çıkarsa başlarına en fazla ne gelebilir ki. Aşk, komedi ve bol aksiyonun bulunduğu bu kitapta +18 sahnelerde mevcuttur. BxB "Şeytan Tüyü hikayemdeki ara ka...