Del 19

1.4K 82 5
                                    

"Hvorfor er du så glad?" Smilte Veronica og så på meg.

Jeg hadde smilt helt siden Marcus slapp meg av her.

"Ingenting." Sa jeg og fniste en jentete latter.

Vi hadde akkurat spist middag, og denne gangen var faktisk Xavier med matbordet.

"Handler dette om en gutt?" Veronica så lurt på meg.

Jeg rødmet svakt og fniste bare enda mere, patetisk.

Jeg la meg ned for å sove senere og alt jeg tenkte på var han...

"Klar til å dra?" Smilte Adam til meg og snurret meg rundt.

Jeg beit meg forventningsfull i leppen og kjente jeg gledet meg til skolen, bare pågrunn av at Marcus mest sannsynlig var der.

"Jepp." Smilte jeg og rufset til håret hans.

"Er alle klare?" Xavier sto ved døråpningen. I det siste var det Xavier som hadde kjørt oss, siden Jacob tydeligvis hadde blitt for "kul" til å kjøre oss.

"Ja." Jeg snudde meg fort mot den fremmede stemmen, en blond slank jente, med svære bryst og pene ansiktstrekk sto plutselig på kjøkkenet.

Hun gikk forbi meg og kysset Xavier svakt på kinnet før hun gikk ut.

Vent, betydde det at hun hadde overnattet?

Adam som var like sjokkert som meg, ristet på hodet, som om han kom ut av en transe, og fortsatte å kle på seg skoene.

Jeg presset meg forbi Xavier og smatt ut døra.

"Jeg er Carmen." Den blonde jenta, som jeg hadde fått vite hete Carmen gikk sammen med meg og de andre.

Husker dere når jeg gikk her første dagen med guttene? Ja same feeling.

"Clarissa." Smilte jeg og prøvde å være hyggelig.

"Jeg vet." Sa hun og blunket lurt.

Jeg skulle til å spørre hvordan hun visste det da Christie og Amanda av alle personer angrep oss.

"Seriøst Xavier? Vi slo opp for sånn tre dager siden og du er allerede sammen med denne hora?" Christie spyttet ut ordene og så bitchy på Carmen.

De fleste i korridorene så på oss, noen flokket seg til og med rundt.

"Det var jo du som var utro." Skjøt jeg ut, ikke visste jeg hvorfor jeg gadd.

"Faen da, er det ikke lille miss perfekt? Hæ? Alle vet at det var du som sa det til Xavier! Du skulle liksom værs bestevennen min." Christie var så rød av sinne, at det så ut som hun skulle sprekke.

"La henne være." Kremtet Marcus. Hvor i faen kom han fra?

"Marcus, hallo? Du er på min side." Smilte Amanda og kastet på håret. De stressa øynene hennes avslørte hvor redd hun var.

"Ikke nå lengere." Snøftet Marcus og sendte meg et flørtende blikk.

Amanda skjærte en fornærmet grimase og snudde på hælene sine, Christie fulgte etter.

"Xavier sa du slet med karakterer og sånn." Sa Carmen, vi brukte fritimene våre til å bli bedre kjent.

"Stemmer." Sukket jeg misfornøyd.

"Hvis du vil kan vi møtes på biblioteket imorgen." Smilte Carmen.

Jeg sa ja til tilbudet hennes, hun gikk jo en klasse over meg så hun kunne jo alt dette fra før av.

Plutselig plinget mobilen min, noen i klassen hadde bedd meg sjekke skolens sladderblogg.

Clarissas nye bestevenn? Xaviers nye kjæreste?

Alle la vel merke til den blonde skjønnheten som kom tuslende gjennom korridoren med Xaviers arm rundt skulderen. Ja, vi alle misunner Carmen Williamsen. Crystal, Xaviers ekskjæreste misunner kanskje Carmen mest. I dag tidlig kalte Crystal Carmen for en hore. Da forsvarte Clarissa henne, er det et nytt vennskap?

Jeg og Carmen så samtidige opp på hverandre.

"Hva faen?" Stammet jeg og dro hånden gjennom håret.

"La oss stikke." Sukket Carmen, hun hadde vel lagt merke til alle blikkene vi fikk. De fleste hadde vel allerede lest innlegget, selv om det ikke var noe negativt om verken meg eller Carmen var det uansett ganske ekkelt.

"Enig." Nikket jeg og reiste meg opp fra gresset vi hadde sittet på.

"Halla." Gliste Xavier, han sto med kompisene sine i korridoren og snakket.

"Hei kjekken." Smilte Carmen og kysset han fort på munnen.

Kompisene til Xavier nikket til meg, som et slags "hei". Jeg smilte keitete tilbake.

"Hvor er Adam?" Spurte jeg og så meg rundt, han var som regel med Xavier eller så var han med Ace og William.

"Han prøver seg på en av jentene i klassen over." Flirte Xavier.

"Naaaaaw. Adam er forelsket." Smilte Carmen.

"Har du sett Adam?" Justine som var jenta fra klassen over visste sikkert hvor han var.

Justine var opprinnelig fra India et sted, og hadde langt slett mørkt hår, hun var ganske høy og hadde fine former, øynene hennes var mørkebrune og over dem hadde hun fine og markerte øyenbryn. Hun var rett og slett nydelig! Munnen hennes var helt normal, men den smilte alltid og da kunne man se de kritthvite tennene som var som en perlerad. Nesten alle guttene snakket om brystene hennes, eller rumpa hennes, noen snakket til og med om hvor snill hun var, og det var jeg enig i. Justine ville aldri gjort noe slemt, faktisk var hun med i mange støttegrupper og samlet inn penger for å stoppe kreft. Jepp, alles gutters drøm!

"Han sa han skulle dra hjem siden han følte seg dårlig." Mumlet Justine.

"Oki takk."

Ja som dere sikkert la merke til skreiv jeg denne delen på en annen måte, som kanskje ble litt ryddigere. Men det er opp til deg, hvilken av skrivemåtene var best?

Vote&kommenter for mere😏

Playing with the wrong guyWhere stories live. Discover now