Дим від вогню заповнював легені дівчинки, дихати не було чим. В голові все паморочилось, кімната Єви палала вогнем, стараючись втекти через вхідні двері, але відкривши їх вони чуть не повалились на неї.
Єва відкрила очі тримаючись за своє горло вдихаючи свіже повітря. "Давно мені не снились такі сни... Я думала я вже пропрацювала усі травми з психологом, але здається ця подія не хоче так просто мене відпускати."
19 років тому.
Єва прикрашала з мамою будинок до Різдва. Блискучі, яскраві іграшки на ялинку у формі янголів, звичайних куль, різних тваринок, дівчинка полюбляла розглядати їх. Фігурки Санти Клауса та різних янголів дівчинка поставила біля ялинки та на меблі. По телевізору йшла якась новорічна комедія яку дивився батько.
Сівши за новорічний стіл дівчина почула стук у двері. Батько пішов відчиняти двері, і почувся вже доволі знайомий голос. Встаючи з стільця Єва підбігла та обняла молодого хлопця. Кішка одразу ж прибігла та почала муркати та тертись об ноги молодого хлопця.
— Марко! — Радісно гукнула мати та обняла хлопця. — Ось це так несподіванка! Ти ж писав що не зможеш приїхати на Різдво. — Жінка радісно поцілувала його в щоку.
— Як я тебе рада бачити, братику. Приїжджай частіше. — Сказала Єва.
— І я тебе також радий бачити, Єво. — Хлопець зняв чорного капелюха та плащ. — Плани змінились, я зміг написати доклад швидше, і мені вдалось купити останній квиток щоб приїхати сюди. Вирішив не казати щоб це було сюрпризом.
— Це найкращий сюрприз який може тільки бути. — Сказав радісно батько.
Сидячи за столом дівчинка з нетерпінням дивилась на низ ялинки. Красиві подарунки в різнокольорових пакунках не давали їй спокою. Єві хотілось як найшвидше відкрити їх та заглянути які ж там подарунки.
—Ну, розказуй нам, як навчання? — Запитав батько.
— Важко, але я стараюсь, інколи часу не хватає навіть не те щоб просто перекусити.
— Третій курс медичного, звичайно там не просто навчатись, але я думаю з тебе вийде прекрасний хірург. — Сказала мати.
— Звичайно вийде, у нашої сім'ї талант до лікування людей. —Сказав батько усміхаючись.
Батько працював хірургом, а мати дитячої лікаркою.
Після вечері уся сім'я сиділа у вітальні просто розмовляючи по душам. Ближче до 12 ночі усі вже збирались лягати спати. Дівчинці хотілось запалити свічку та поставити її на стіл. Запаливши червону свічку дівчинка виключила світло та включила вогники на ялинці. Ще раз сонно потягнувшись Єва пішла спати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
RandomГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...