Глава 9 Милий незнайомець

18 0 0
                                    

 *Минуле.*

 Єва йшла по парку, минуло півтора роки після того  як Єва з Дереком змогли поступити на медичне. Життя налагоджувалось, у вільний час вони підробляли у престижному ресторані офіціантами. 

 Минуло кілька годин, після закінчення робочого дня дівчина прибирала столики та випадково на одному з стільців помітила маленький прозорий пакунок з білим порошком. "Наркотики? Звідки вони тут? Потрібно повідомити начальнику та подзвонити у поліцію." Обернувшись вона перелякалась, перед нею стояв високий чоловік  з короткою стрижкою.

—Це моє. — Суворо сказав він.

— Я звернусь до поліції, це не законно.

— Тихіше, не панікуй, ти ж студентка, так?

— Так. — Невпевнено сказала Єва.

— Чудово, значить тобі потрібні гроші.

— Ні, я прекрасно заробляю офіціанткою, на життя мені вистарчає.

— Ти здається мене не зрозуміла, тобі не вистарчає грошей. Я можу зробити один дзвінок і ти залишишся без роботи.

— Ви мені погрожуєте?

— Ні, всього лиш пропоную іншу роботу з вищою зарплатою.

— Що вам від мене потрібно?

— Так би й одразу, просто віддай пакунок.

— Ні. Цей пакунок я передам поліції, камери все записали.

— Не потрібно так поспішати, невже ти думаєш що я не зможу домовитись? Пакунок зараз в тебе у руках, це записано на камерах, тим більше на ньому залишились твої відпечатки пальців.

 Єва кинула пакунок на стіл та взявши тряпку якою протирала стіл з ненавистю глянула в лице незнайомця та збиралась вже піти, але чоловік притримав її за руку і дівчина зупинилась.

— Що вам ще від мене потрібно? Я вже віддала ваш пакунок.

 Чоловік протягнув їй свою візитку.

— Моя візитка, якщо щось станеться - подзвони. В мене для такої як ти якраз є робота.

— Мені не знадобиться ваша візитка. — Сказала Єва. Незнайомець поклав візитку у кишеньку її фартуха.

— Обов'язково знадобиться.

 Дівчина нічого не відповіла та пішла дальше працювати. Після роботи дівчина зняла робочу форму та витягнувши візитку поставила у невеличку сумочку. Дерек підійшов до Єви та простягнув їй невеличку булочку.

Кривавий секретWhere stories live. Discover now