Глава 3 Рік потому

11 1 0
                                    

    Олекса спускався в підвал одягаючи перчатки. Карл йшов біля нього. Спустившись, хлопець переглянувся з Олесею після чого взяв скальпель. Посеред підвалу до крісла був прив'язаний якийсь чоловік. Олекса присів біля нього заглядаючи у його очі сповнені страху. Хлопець легко усміхнувся та провів скальпелем по його руці. Він витягнув кляп з його рота.

—  Тепер ти готовий говорити? Чи мені продовжувати наносити тобі нові рани? —Запитав Олекса.

—Можеш делать со мной все что хочешь. Я все равно ничего не раскажу.

— Москалику, ти мабуть не розумієш. В тебе немає іншого вибору. — Олекса провів скальпелем попід ніготь та вирвав його. — Не розповіси, я буду катувати тебе так само, як ваші предки катували моїх дідів. — Чоловік мовчав, лиш сльози лились з його очей.  

 Олеся підійшла та доторкнулась до плеча Олекси.

—Дай мені скальпель. — Сказала вона, хлопець протягнув їй скальпель. Дівчина усміхнувшись взяла його та покрутила в руках. — Цей предмет тут не допоможе. — Дівчина підійшла до столу та взяла ложку. 

— Що ти збираєшся робити? — Запитав Олекса. Покрутивши ложку Олеся підійшла до полоненого та взяла його за підборідок.

— Гадаю його очі йому не потрібні. —Сухо відповіла дівчина та піднесла ложку до його очей.

— Я все раскажу. — Викрикнув чоловік. Олеся трохи здивувалась, адже не думала що він так легко здасться, але все ж відійшла від нього.

— Говори. — Сказав Олекса.

—  Ваших людей убили мои товарищи. Ваши люди мешали торговать нам наркотой. 

— Продиктуй адресу де знаходиться ваше логово, і ми тебе відпустимо. —Сказав Олекса.

— Что? — Запитав в'язень. Олеся закотила очі.

— Боже ці москалі нічого не розуміють, а потім кажуть що наша мова пішла від їхньої. — Олеся звернулась до чоловіка. — Адрес вашего логова скажи и ми тебя отпустим.

— Отпустите? — Радісно запитав чоловік та сказав. — Хорошо, хорошо, я скажу адрес.

 Після того як він продиктував адресу, Олекса взяв скальпель.

— Ми обіцянки виконуємо, але я нічого не говорив про те що ти будеш неушкодженим. — Олекса підійшов до нього та відкривши рота провів скальпелем по язику та недорізавши до кінця, силою видьоргнув його. Крики болі лунали на весь підвал. Олекса взяв шприц та вколов йому щось у руку, після чого взяв ложку.

Кривавий секретWhere stories live. Discover now