Глава 16 Кривавий секрет

18 1 0
                                    

— Це клітки? Для чого вони тут? — Запитала схвильовано Зоряна.

— Не знаю, але вони нові.

 Дівчата підійшли ближче, Єва розглядала усе через камеру. Підійшовши ближче вони встали в ступорі. Клітки були в крові. Єва затамувала подих.

— Потрібно рухатись дальше, тут нічого такого більше немає, камера все записала. —Сказала Єва.

— Ти права, якщо тут хтось є то нас можуть замітити. 

 Йдучи дальше вони зайшли в якийсь дерев'яний, старий будинок. Двері скрипнули, зайшовши всередину вони побачили декілька кімнат з відкритими дверми.

— Я піду направо, а ти наліво — Сказала Зоряна.

— Ні, це небезпечно, розділятись не можна. 

 Зоряна кивнула і вони зайшли в якусь кімнату. На диво тут було прибрано, ніякої пилюки чи павутини. Дівчата переглянулись між собою розуміючи що скоріше за все тут чиєсь логово. Невеличкий стіл та декілька шухляд. Єва відкрила одну з шухляд та прикрила рота щоб не викрикнути від подиву. 

— Зоряна. — Пошепки сказала Єва. Дівчина підійшла ближче та також стала в шоці. В шухляді знаходилось кучу паспортів різних людей. — Ти розумієш що це означає? 

— Те що ми в логові торговців органами.

— Потрібно забрати декілька паспортів як речовий доказ та тікати. — Зоряна кивнула і вони взяли декілька паспортів. Обернувшись вони почули чиїсь кроки. Швидко переглянувшись Єва заховалась за дверми, а Зоряна під столом. Незнайомець зайшов всередину тримаючи пістолет на поготові. Серце Єви зжалось від страху, незнайомець стояв в декількох міліметрах від неї, єдине що розділяло їх - це двері.  Він незадоволено фиркнув та пробурмотів собі під ніс.

— Знову ці тварини. — Він не помітив дівчат та вийшов з будинку. Серце Єви неймовірно калатало, дихання пришвидшилось. Зоряна вибралась з-під столу і дівчата стали думати.

— Що будемо робити? — Запитала Зоряна пошепки.

— Вибиратись. Лице незнайомця я зняла на камеру, крім того в нас є всі докази що тут тримають людей.

 Зоряна кивнула і дівчата акуратно вибрались з будинку, але поріг дверей скрипнув і це почув той незнайомець. Дівчата почали тікати, незнайомець за ними. "Тунель - відкрита місцевість, нам не вдасться втекти непоміченими." Єва витягнула пістолет та зняла з запобіжника. Опинившись біля кліток почулись постріли в їхню сторону. Єва з Зоряною забігли в тунель. Дівчина обернулась та вистрілила два рази у незнайомця, а він в неї. Чоловік попав їй в руку, якою вона тримала камеру, а дівчина попала два рази в ногу. 

Кривавий секретWhere stories live. Discover now