Єва вирішила трохи відпочити та зайти в клуб. Йдучи по дорозі її увагу привернула прикраса, яка лежала на тротуарі. Трохи здивувавшись Єва підняла її. Це був красивий кулон у формі змії. Дівчина заворожено оглянула його та одягнула на шию. Зайшовши в найближчий клуб Єва сіла за барну стійку та замовила коктейль. Оглянувши усіх людей вона випадково помітила Віктора та ще двох незнайомих людей. Віктор підписував якийсь договір. "Дивно, хіба по договору він може вести справи з кимось іншим? Навряд-чи. Та й чому саме клуб?" Дівчина вирішила не підходити до нього та не привертати лишньої уваги. Біля неї сів якийсь незнайомець. Єва плавно перевела погляд на нього, хлопець легко усміхнувся.
— Такая красавица, давай знакомитса? — Запитав він та підсунувся ближче.
— Я не знайомлюсь. — Сухо відповіла Єва.
— Не делай поспешних виводов красавица. Я же всего лиш знакомлюсь.
— Якщо ви зараз не відійдите від мене, я вас вдарю. Повірте, хоть в мене рука худа, але сили в ній немало.
— У етой кошечки оказиваетса есть когтики.
— Це навіть звучить противно. — Холодно відповіла Єва. Хлопець доторкнувся до неї однією рукою.
— Красивая змея на шее. — Усміхнено сказав він. Єва усміхнено доторкнулась ногтями до його руки, після чого в'їлась ними в шкіру руки незнайомця.
— Ці когтики ще й гострі. — Сказала вона і хлопець віддьорнув від неї руку.
— Бандеровка. — Незадовлено фиркнув він і нічого більше не сказавши пішов подальше від барної стійки. Єва відчувала його погляд на собі. Взявши коктейль вона відчула дивний запах, який до цього не був у коктейлі. "Скоріше за все він підсипав мені щось поки я відволіклась." Вона легко усміхнулась та зробила вигляд ніби п'є цей напиток. "Ну що ж, пограємо по твоїм правилам." Через декілька хвилин вона стала прикидатись ніби їй погано. Цей незнайомець одразу ж підійшов до неї та взявши попід руки вивів з клубу в якийсь провулок.
— Сейчас ми повеселимся. — Сказав усміхнено він.
— Зараз повеселюсь я. — Холодно сказала Єва та вдаривши його в пах трохи відійшла від нього. — Ти гадав що я не здогадаюсь що ти мені щось підсипав? Якщо чесно це так огидно. — Вона з розвороту вдарила його ногою по голові і незнайомець впав плечима на землю. Єва встала над ним та взявши його за сорочку однією рукою притягнула ближче. — Що таке? Не можеш постояти за себе? Ти мабуть не очікував такого повороту. — Вона вдарила його кулаком по лицю, після чого знову відійшла від нього. Позаду неї почулись кроки. До її плеча хтось доторкнувся. Поглянувши хто це вона здивувалась.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
De TodoГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...