— Є припущення хто тебе міг підставити? — Запитав вже доволі знайомий для неї чоловік, саме цій людині Єва і віддала флешку з компроматом на свого колишнього керівника 5 років тому.
— Це може бути хто завгодно. Від звичайних дрібних злочинців до підлеглих, які хочуть зайняти моє місце.
Чоловік налив собі і їй віскі. Кімната в темних відтінках давала певний душевний спокій. Темно-бежеві стіни, чорно-червоні два дивани між якими був розташований прозорий стіл. Біля великого вікна знаходився офісний стіл та крісло. Темна ніч, яку осяював місяць голубим відтінком. Чоловік поправив своє темне волосся акуратно причесане назад. Поглянувши у його темні як ніч очі не було видно ніякого занепокоєння, для нього люди нічого не значили, помер один - знайдеться інший. Але це не стосувалось Єви, вона була вірна йому, за усі 5 років вона ні разу не підвела його, і втратити такого цінного працівника він не міг.
Єва взяла склянку з віскі та поправила прядку сивого волосся. Вона ритмічно постукала нігтями по склянці. Чоловік сів навпроти неї схрестуючи пальці, та задумливо дивлячись на неї запитав.
— Ти не помітила нічого дивного за цей час що тебе хотіли вбити?
— Коли я сиділа в машині та прикидалась сплячою то підслухала частинку розмови тих людей. Здалось трохи дивним що їх зацікавило по якій причині я стала одною з головно-командуючих. Комусь явно не подобається моя посада, я припускаюсь думки що це хтось з нашого оточення. —Задумливо сказала Єва. —Доречі, на рахунок Семена, ви не знаєте що з ним зараз? Його хтось навідує чи ні?
— Думаєш він якимось чином з тим всім зв'язаний? Боюсь тебе розчарувати, але він загинув. Мені вислали документи про його смерть. Сердечний приступ.
— Коли саме він загинув? — Єва не дуже здивувалась, але його смерть здалась їй дивною.
— Приблизно місяць тому. — Відповів чоловік, Єва натякаюче подивилась на нього. — Гадаєш він підлаштував свою смерть?
— Ми маємо лиш документи про його смерть, але не його тіло. Ми не бачили як його хоронили, підлаштувати смерть можна запросто маючи відповідні зв'язки. Карле Леоновичу невже ви й самі не могли про це здогадатись?
Чоловік витягнув сигарету та чиркнувши сірником закурив.
— Мене не настільки цікавила його смерть щоб розбиратись в цьому, чоловік він був вже не молодий, його смерть мене ніяк не здивувала.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
DiversosГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...