Глава 3 Договір

12 1 0
                                    

 Вино у руках. Єва стояла на кухні опираючись на кухонний стіл. На секунду вона відволіклась. Сильний шум у під'їзді неначе хтось щось кинув. Через різкий шум дівчина випадково випустила келих з рук. Він впав на землю розсипаючись на дрібні осколки. Єві стало важко дихати, опустившись на землю дівчина тремтячими руками піднімала осколки. Дихати ставало все важче і важче, осколки прорізували її шкіру, з її очей потекли сльози. Вона згадала дитбудинок, на секунду їй здалось що вона опинилась там.

 *Минуле*

 Єва взяла підніс з їжею. "Знову манна каша та вода." Дівчинка вздихнула та повернувшись направилась до найближчого столику. Один з хлопчиків підставив їй підніжку, Єва впала, уся їжа з водою розкинулася по столовій. Коліно нестерпно боліло. Вона почула як усі діти сміються над нею. Попробувавши стати вона поглянула на своє коліно. Осколок з склянки застряг у її нозі, витягнувши його Єва відчула сильну біль в коліні. Вихователька підійшла до неї та вдарила указкою по спині, дівчинка знову впала.

—Прибери за собою. Швидко! — Викрикнула вона, Єва взяла піднос та почала складати осколки туди, акуратно щоб знову не поранитись. Беручи наступний осколок вихователька вдарила її по рукам указкою. Єва викрикнула від болю. — Швидше. — Злобно сказала вихователька. Дівчинка пришвидшила темп та визбиравши усі осколки піднялась з підлоги. Вихователька взяла її за волосся та притягнула ближче до себе. — Їж тепер з підлоги, свинота. — Вона силою знову кинула дівчинку на підлогу. З дітей вже ніхто не сміявся, боялись що і їх може чекати покарання. 

*Наш час.*

 Викинувши ці думки з голови Єва підняла осколки та викинула у смітник, тільки тоді їй стало легше на душі. Все ж таки тортури в дитбудинку залишили певний слід у її душі.

 Промивши дрібні рани Єва поглянула на годинник. "Вже час." Одягнувши чорне пальто вона поглянула на себе в дзеркало. Червоне, облягаюче плаття, яке доходило до самого низу, з вирізом на нозі та в області грудей ідеально підкреслювали її фігуру, а чорне пальто додавало більшої елегантності. Поправивши своє темне волосся дівчина взяла невеличку сумочку та вийшла з квартири. 

 Прибувши на місце вона розглянула сяючу вивіску приміщення та обернулась в пошуку знайомих для неї людей. Несподівано вона відчула як хтось доторкнувся до її плеча, Єва трішки злякалась та обернувшись побачила боса. Він легко усміхнувся.

Кривавий секретWhere stories live. Discover now