Єва витягнула карточку та поглянула на номер, їй не хотілось дзвонити, але здавалось що вибору не було. Гадаючи що робити в цей момент в квартиру зайшов Дерек. Це відволікло її від поганих думок і вона викинула візитівку в смітник.
Це змінило хід подій в майбутньому. Через певний час Єва з'їхалась з Олегом. Все йшло більш-менш нормально, незважаючи на хворобу Христини, молода пара влаштувались на роботу, взяли кредит та змогли виплатити її лікування.
Єва верталась додому з тяжкого робочого дня, так як жоден з ресторанів не хотів брати працівником свого ресторану чи кафе, вона знайшла роботу покоївкою в одному готелі. Зайшовши на кухню вона відкрила пляшку червоного вина та наливши в келих сіла на крісло та просто дивилась на нічне місто. Вона любила випити трохи вина щоб розслабитись, але Олег не сприймав будь-які види алкоголю. Після того як він все дитинство бачив п'яних батьків в нього появився страх до випивших людей та до випивки в цілому. Христина відрізнялась від нього, здавалось вона була сильніша характером, або ж просто менше бачила подібних ситуацій. В любому випадку вона ніяк не реагувала на те, коли приходила зі школи та бачила келих вина на столі.
Сьогодні була нічна зміна у Олега, тому Єва спокійно сиділа та розмірковувала як саме буде захищати диплом в університеті. На кухню зайшла Христина. 11 ночі. Вона також ще не спала, підготовка до екзаменів для вступу в університет займала у неї багато часу.
— Налий ще мені вина, мої мізки вже просто плавляться від цих екзаменів.
— Олегу тільки не говори. — Сказала Єва і налила в другий келих вина. Христина сіла навпроти неї та з задоволеною усмішкою взяла напиток.
— Дякую.
— Що саме важче для тебе на цих екзаменах?
— Математика, я не розумію теми взагалі, скільки б репетитор не пояснював, зрозуміти я не можу. А ти як ці вступні екзамени здавала?
— Навгад. — Сказала Єва зробивши глоток вина. Христина здивовано подивилась на неї.
— Тобто? — Запитала вона.
— Ну грошей на репетитора в мене не було, я просто брала карти таро з собою, ось і все. — Сказала Єва з серйозним виразом обличчя, Христина здивовано покліпала очима. — Та жартую я, але карти таро в мене й справді є.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
Ngẫu nhiênГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...