Олекса йшов по коридору, повільно, не поспішаючи. Його стомлювали ці пари, хоч він був одним з кращих студентів університету, навчання не приносило йому радості. Хлопець поглянув у вікно, на лавочці біля університету він побачив Олесю. Вона пила каву та щось печатала в ноутбуці. До неї підійшов якийсь хлопець та легко приобняв її. Погляд Олесі не виражав ніяких емоцій, вона щось йому сказала після чого взявши ноутбук пішла якомога подальше від цього хлопця. Олеся сіла за столик та витягнула не тільки ноутбук а й конспект. Настирливий хлопець знову підійшов до неї, це розлютило Олексу. Він Направився в їхню сторону.
*Від лиця Олесі.*
Дівчина сіла на лавочку та витягнула ноутбук. Запах кави надавав їй сил працювати. Від роботи відволік якийсь незнайомець який приобняв її з-заді. Олеся обернувшись побачила вже знайомого для неї хлопця, який залицявся до неї весь цей час. І скільки б разів вона не говорила що стосунки їй на разі не потрібні, і що на це вона не має зараз часу, він не втрачав надії.
— Можливо сходимо кудись сьогодні? — Запитав хлопець на італійській. Дівчина виснажено вздихнула.
— Ні. — Коротко відповіла вона та поглянувши в його очі добавила. — Ти мені не подобаєшся, досить плутатись під моїми ногами.
Олеся поставила ноутбук в шопер та взявши каву у праву руку пішла від нього якомога подальше. Сівши за столик вона витягнула ноутбук та свій конспект. Вона уважно перечитувала його чи все правильно написано. Цей настирливий хлопець знову підійшов до неї та сів навпроти. Олеся лиш холодно поглянула на нього після чого знову стала перечитувати конспект. Хлопець зрозумів що дівчина не проявляє на нього жодної уваги і підійшовши ближче вихопив у неї з рук конспект. Він підняв його вгору та відійшов на два кроки.
— Віддай. — Сухо відповіла дівчина та перевела свій погляд на нього.
— Я віддам тобі його тільки тоді коли ти мене поцілуєш. — Усміхнено сказав хлопець.
— Віддай мій конспект по хорошому. — Олеся зжимала в руках склянку кави та вже збиралась вилити гарячий напій на хлопця як тут до них підійшов Олекса.
— Привіт. — Сказав він підходячи до дівчини. Вона полегшено видихнула.
— Привіт. — Сказала вона та знову перевела погляд на настирливого хлопця.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
De TodoГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...