Холод, лапатий сніг повільно опускався на землю. Єва стояла в шоці не знаючи що сказати, на неї був компромат.
— І все ж таки, без зброї я працювати не буду. — Коротко відповіла вона.
Чоловік витягнув невеличку флешку.
— Тоді це відео потрапить до поліції. —Він єхидно усміхнувся.
— Ну й нехай. Краще я опинюсь за гратами, ніж буду розстріляна або побита як двірна собака.
Чоловік незадоволено закотив очі та витягнувши пістолет кинув їй. Єва зловила та поглянула чи є у ньому патрони. Магазин був повний.
— Настирлива. Ти задоволена? — Він легко усміхнувся.
—Буду задоволена коли я отримаю гроші, але для цього потрібно торгувати.
Чоловік віддав їй пакунок, Єва глянула на етикетку прикріплену до пакунку та кивнувши пішла.
Минуло близько року. Знову сніг, вдалечині світився лиш один ліхтар, біля нього стояло троє чоловіків. Щось у її серці не давало спокою, тривога наростала. Їй хотілось просто розвернутись та піти, але завдання потрібно було виконати. Підійшовши ближче вона запитала.
— Ви не бачили тут білого собаку? — Запитала вона, щось не давало їй спокою. Дихати ставало важче, але все ж їй вдалось стримувати спокій.
— Побігла в сторону причалу. — Сказав один з них, тоді Єва кивнула та віддала йому пакети вагою по кілограму. Він взяв пакети у дві руки. — Тут не 2 кілограми. — Сухо відповів він.
— Що? Не може бути.
— Зараз перевіримо. —Незнайомець взяв ваги та зважив товари. Він єхидно усміхнувся. —Тут бракує 212 грам.
— Можливо це помилка боса.
— Або ти їх заховала собі. — Він підійшов та взяв її за руку.
— Я не наркоманка, відпустіть мене та розбирайтесь з босом, я тут нідочого! — Викрикнула Єва, він зажав їй рот рукою.
— Ти відплатиш мені сповна за ці 212 грамм. — Він кивнув двом незнайомцям і вони повели дівчину у невідомому напрямку. Туалет в якомусь закинутому кафе. Незнайомці кинули її на землю та вийшли за двері, головний з них присів біля неї та взяв її за підборідок.
— Відпустіть мене, я до цього не причетна.
Чоловік взяв її за волосся та піднявши з землі вдарив об стіну два рази.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
Ngẫu nhiênГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...