*Минуле.*
Єва зайшла у квартиру Олега. Дівчина помітила що він був дуже понурим та засмученим.
—Щось трапилось? —Запитала дівчина обійнявши його.
—Христина знову в лікарні.
—Що? В неї знову проблеми з здоров'ям?
—На цей раз все ще гірше, в неї туберкульоз. —Хлопець присів на клісло. —Я не прослідкував за нею, я ж бачив що в неї поганий апетит, але вважав що після розладів харчової поведінки таке трапляється. Інколи я чув кашель, але я думав що це звичайна простулда, вона не говорила про свої проблеми. Вона мені не довіряє?
—Не говори так, вона тебе любить, можливо вона збиралась сказати тобі про це пізніше?
—Єво, мені потрібно їхати до неї.
— Я з тобою.
—Я хочу побути наодинці зі своїми думками, на мене дуже багато всього навалилось.
—Я розумію. —Дівчина взихнула та поцілувавши хлопця попрощалась з ним. Коли вона вийшла з будинку до неї задзвонив невідомий номер.
—Алло.
— Ви дзвонили до мене по приводу роботи. Зустрінемось сьогодні о пів на восьму, адрес я вам вишлю ближче до вечора.
—Добре. —Сухо сказала дівчина.
Єва була засмученою, їй було шкода Олега та його сестру, вона розуміла що відчуває Олег і їй хотілось допомогти, але вона не знала як.
Ввечері Єва йшла по якомусь темному провулку. Зима, падав дрібний сніг, ліхтарі ледве- ледве освічували вуличку неподалік. Зайшовши за якийсь провулок вона побачила того самого незнайомця з кафе і ще двох людей.
— Я ж казав що тобі знадобиться моя візитка. —Він єхидно усміхнувся.
— Звичайно, адже це завдяки вам мене звільними з роботи.
— Яка розумничка. —З сарказмом відповів чоловік.
— Давайте ближче до суті. —Сухо відповіла Єва. Незнайомець дістав дві сигарети та одну з них простягнув дівчині. —Я не палю. — Коротко відповіла вона.
— Ближче до суті. —Він єхидно усміхнувся повторюючи її слова та запаливши сигарету. — Я тобі даю пакунок, ти відносиш його клієнтам, ось і вся робота.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
RandomГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...