Глава 7 Дерек

8 1 0
                                    

  Хлопець відчував себе покинутим. Батько ні разу не приходив до нього в дитячий будинок. Хоч він і мав там друзів і вихователі ставились до нього добре, але почуття самотності переслідувало його. У відображені він часто бачив свою сестру, її вигляд мінявся від звичайної людини до монстра. З часом хлопець просто звик до цього. 

 Дерек взяв їжу та сів за стіл. Він почув якийсь шум. Маленька дівчинка його віку впала на підлогу разом з підносом. Він швидко підбіг до неї та допоміг їй. Це була Єва, саме так і почалась їхня дружба. Після того як вони поступили в університет настала проблема з житлом. І тут на допомогу прийшов його батько, Віктор. Дерек зустрів його біля свого університету.

— Стій. — Сказав Віктор притримавши його за праву руку.

— Ви хто? — Здивовано запитав він спочатку навіть не впізнавши рідного батька.

— Не впізнав рідного батька? Невже я настільки постарішав?

 Дерек здивовано поглянув на чоловіка.

— Батько? Що ж ти мене в притулок здав? Який же ти мені батько?

— Ти не розумієш, так потрібно було. Це все через Марію, ти й сам її бачив, правда? — Запитав Віктор. Очі Дерека округлились від подиву. — Звісно бачив. Я тобі усе розповім, тільки пообіцяй що вислухаєш мене.

 Дерек кивнув і вони пішли в найближче кафе. Віктор усе розповів після чого хлопець не зміг навіть нічого сказати. Він був в шоці з цього всього.

— Я не зможу вбити Єву. — Сказав він.

— Звісно зможеш, і вб'єш.

 Дерек встав з-за столу.

— Ні, я не зможу вбити свою найкращу подругу.

— Зможеш, інакше загину і я, і твоя сестра. Ти б знав як Марія доводить її. Вона вже нічого не розуміє, ти розумієш вона зійшла з розуму. І в цьому вина батька Єви.

— Я подумаю над твоїми словами. — Сказав Дерек та вийшов з кафе.

 *Розділ 1*

  Дерек видзвонював до Єви, але вона не брала трубку. Приїхавши до її будинку він швидко підбіг до ліфту, але кнопки не працювали. Він побіг на четвертий поверх відчуваючи що з нею щось трапилось. Прибігши туди він побачив Олега, який висів в петлі, він швидко став шукати Єву по кімнатах та знайшов її окровавлене тіло у ванній. Після того як забрала її швидка, він став видзвонювати свого батька, але він не брав трубки. Дерек взяв телефон Єви та швидко переглянув усі її переписки. "Вона торгувала наркотою." Поліція ще не приїхала і Дерек швидко видалив усі ці переписки з її телефону. В цей момент задзвонив його телефон.

Кривавий секретWhere stories live. Discover now