Єва з Дереком зайшли на квест. Її завжди цікавили квести де потрібно розгадувати різні загадки.
— Я надіюсь ти взяв білети на самий важчий рівень?
— На самий важчий, але тобі не лячно? Нас можуть актори не тільки лякати, но й вдарити.
— Та ну, в цьому й весь азарт. Відчуття страху та адреналіну знаючи при цьому що ніхто тебе не вб'є мені подобається. Тим більше якщо на мене нападуть я прикриюсь тобою.
— Яка ти добра, віддаси мене в жертву цим монстрам?
— Віддам. — Усміхнено відповіла Єва і вони пішли в кімнату квесту. Їх закрили в якійсь кімнаті. Дівчина стала думати.
— Нам потрібно знайти ключ від дверей. — Сказав Дерек і вони стали шукати. Дівчина розглянула кімнату. Стіл на якому лежала записка, дивне старе дзеркало у формі полукруга з вицирапаними візерунками на рамі, шафа в повний зріст на якій були видряпані надписи на латинській, два червоних м'яких крісла, які стояли одне навпроти одного. Також були різні моторошні картини на одній з них була зображена картина Мунка "Крик", але ця версія була ще більш моторошною, адже з його очей лилась кров. Єва підійшла та прочитала записку.
— Світло душі твоєї запалає таємничу сторону показуючи, старовинними візерунками прикрашатиме лице твоє темрява. —Єва перевернула записку дивлячись чи на іншій стороні щось є, але там більше нічого не було.
— Можливо це картини?
— Тоді до чого тут світло душі та старовинні візерунки?
— На одній з картин намальовані візерунки у вигляді червоної калини.
— Мені здається це візерунки на рамі дзеркала.
Очі Дерека округлись.
— Я навіть не помітив ці візерунки. — Вони підійшли ближче, на правій стороні рами був код.
— 3451. — Сказала Єва. — Нам потрібно знайти від чого цей код. Можливо в шафі щось є? Йди перевір.
— Чому я?
— Тому що в ній може хтось бути, так що перевіряй. —Сказала Єва та підійшовши до картин стала відсовувати їх та дивитись чи немає там нічого. Дерек відкрив шафу та швидко закрив. За однією з картин Єва побачила сейф.
— В ній хтось є. — Сказав хлопець тримаючи дверцята шафи.
— Подивись може в нього чи в неї є сейф. —Сказала Єва стараючись не розсміятись. Дерек акуратно привідкрив дверцята і на нього вивалилась дівчина в чорному платті. Єва розсміявшись ввела код, але сейф не відкрився. "Хм... Точно, недарма саме на рамі дзеркала був відображений код. Потрібно ввести його навпаки." І зробивши так, сейф відкрився. Дівчина взяла ключі та обернувшись побачила як Дерек старається запхати цю дівчину назад в шафу.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Кривавий секрет
CasualeГоловній героїні Єві через велику кількість боргів приходиться знайти нову роботу. Шукаючи підходящі вакансії дівчина натикається на психіатричну клініту, зарплата у суммі 100 000 тисяч гривень у місяць здається дівчині підозрілою, але через борги н...