KURBAN

311 30 54
                                    

Sayfada Luciusun geçmişi vardı. Psikatristlerle olan görüşlerinin özetleri vardı. Çocuklardan nefret etmesi ta küçüklüğüne kadar gidiyordu.

O küçükken çocuklar onu aralarına hiç almazmış. Hep itip-kalkıp dalga geçmişler. Onlara ne kadar iyi davransa bile onlar ona hep kötülük yapmışlar.

Bir tek annesi varmış , babası çok küçükken terk etmiş. Annesini çok severmiş.

Bir gün annesi çok kötü hastalanmış, ateşi yükseldikce , yükselmiş. İlaç almak için annesi eczaneye yollamış. Yolda çocuklar bunu dövmüş ve parasını elinden alıp, bir binanın alt katına çok karanlık bir yere kilitlemiş.

Ağlamaya başlamış ama karanlıktan korkduğu için değil annesini, kayıp etmekten korkmuş. Saatler geçmiş, bağırmış ama akşama kadar kimse onu ordan çıkarmamış. Gece evsiz bir adam sesini duymuş. Ve onu ordan çıkarmış.

Hemen eve koşmuş ve annesinin ölü bedeniyle karşılaşmış. Günlerce cesete sarılıp, ağlamış.

O gün kendine söz vermiş. Annesinin intikamını o çocuklardan ve tüm gördüğü çocuklardan almak için. Daha 10 yaşında onu oraya kapatan çocuklardan birinin kafasını taşla yarmış. Küçük olduğundan ceza verilmemiş. Bir çok tedavi görmüş.

Her kesi iyi olduğuna 18 yaşında kandırmış ve o yaşlarda ilk cinayetini işlemiş. Böylece zaman geçtikce seri katil olmuş. Her çoçuğa da karanlık bir oda bulup orda işkence etmiş. Onu küçükken öyle bir odaya kapatdıkları için.

Anlaşıldı, tüm ıssız karanlık yerleri araştırıcaz. Fare deliğine girsen bile seni bulucam Lucius emin ol bundan!

Günler sonra...

Bu gün Dianayla son kez buluşcaktım. Evet yine ayrılıyorduk. Çok özleyeceğim onu. Umarım her şey istediği gibi olur.

Luciusdan hala bir haber yoktu. Tüm ıssız yerleri araştırmıştım. Ama sanki yer yarlıpta içine girmişti. Bu sırada içeri yeni dosyalar geldi.

4 çocuk kayıp olmuştu. Hepsi bir-birinden tatlıydı. İki erkek iki kız çocuğu: Lora, Daisy , Tom ve Milo.

Loranın uzun saçları ve mavi gözleri vardı çok güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Loranın uzun saçları ve mavi gözleri vardı çok güzeldi. 7 yaşındaydı.

Daisy kıvırcık saçlı siyah gözlü bir melekti. 4 yaşındaydı.

Tomun yemyeşil gözleri vardı. Öyle tatlıydı ki, fotoğrafta anlatamam. Onun da henüz 3 yaşı vardı.

Ve Milo öyle güzel bir gülüşü vardı ki, ne siz sorun ne ben anlatayım.

Onlar kayıp değildi kaçırılmıştı. Adımın Victoria olduğuna emin olduğum gibi emindim. Kate'in başına gelenler yetmedi. Bunlara'mı kıyıcaktı? İzin vermem. Bu sefer izin vermem!

Bu sırada odama Elijah geldi.
-Merhaba-dedi ve gülümsedi.

-Merhaba-dedim onu umursamadan.
-Mola saati geldi. Yakınlarda kafe var. Kahve içmeye gidelimmi?

KORKUNUN ESİRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin