Öyle güzel bir yerdi ki, güzelliğini tarif edemem. Aynı filmlerde olan gizli mekanlara benziyordu. İki tane büyük bir kayanın arasına inşa edilmiş bir evdi. Arkamızda yeşil orman ve sisli dağlar göz kamaştırıyordu. Ve evin önünden nehir geçiyordu. Çok göz kamaştırıcıydı.
Hayaranlıkla o evi izliyordum.
-Ta da geldik! İşte gizli ajanların sığnağı. Beğendinmi?-Bayıldım! Çok güzel.
-Seni onlarla tanışdırmanın zamanı geldi. Hadi gidelim.-dedi ve gülümsedi.
Peşinden gitdim. Nehiri gösterip:
-Nasıl geçicez?-bana baktı ve güldü.
-İzle beni!-dedi ve aniden nehire doğru yürümeye başladı. Şaşkınlıkla onu izliyordum. Kıyıya doğru hiç ıslanmadan yürüdü.
-Ee hadi gel, öyle durma! Simülasyon bu. Markın işleri bu.
Nehire doğru yürüdüm, yani simülasyona doğru. Çok gerçekciydi.
Ve yukarıya nasıl çıkıcağımızı tam düşünüyordum ki , Elijah kayaya yaklaştı. Ve elini kayaya koydu. O anda kaya onun elini taradı ve kapı açıldı. Aynı filmlerdeki gibiydi ya. İçeri geçtik ve karşımıza asansör çıktı. Bindik ve yukarı kalkmaya başladık.
Ve asansörün kapısı açıldı. Ev sandığım yer meğersem gizli merkezmiş.Beni daha önce Elijahı takip etdiğimde gördüğüm adamlar karşıladı.
Bir ağızdan :
-Hoş geldin dedektif Victoria!
-Hoş buldum.-dedim ve gülümsedim.
İçlerinden yaşlı bir adam çıktı ve:
-Merhaba ben ajan George. Aramıza katılmanı çok istiyorduk. Elijah senden çok bahs etdi. Qaliba senden hoş...
-Öhömmmmm.öhömmmmm.-Elijah aniden sertce öksürmeğe başladı.
-Noldu Elijah?-hemen sırtına vurdum.
-Boğazımda bir şey kaldı sanki.-hepsi aniden gülmeye başladı.
Ne olduğunu anlamadım bende onlara katıldım. Elijaha su verdiler. Bende her kesle tanışmaya başladım.
Hepsinin üzerinde siyah takım vardı.Tanışma falsını geçtikten sonra Elijah bana odaları gezdirdi.
Bilgisayarlar olan odaya geçtik. İçeride siyah saçlı, yeşil gözlü, gözlüklü 30-35 yaşlarında bir adam oturmuştu. Demin gördüğüm adamın aksina üzerine siyah bir t-shirt giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUNUN ESİRİ
Terror-Ne yapalım bu meraklı bücürleri? -Kafalarını kesip köpekleremi yem etsem? Yoksa derilerini diri-dirimi soysak? Aa buldum ,buldum ellerini ve ayaklarını masaya çivileyip , tüm organlarını tek-tek çıkaralım..-dedi Laura pis-pis sırıtıyordu. Adam yerd...