Merhaba pamuk şekerlerim🍭🩷
Yorumlamayı ve voteleri unutmayalım🌟💛
-Bu kızdı komiserim.-kadın işaret parmağıyla beni gösterdi.
-Dedektifmidir , polismidir nedir?! Bilmem ama beni kapı dışarı etdi. Ben burda derdimle zaten uğraşıyorum. Terbiyesizin yaptığına bak.-dedi ve bana gözünü çevirerek tekrardan somurtdu.
Ellerimde hafiften yumruk sıkmaya başladım.
-Hanımefendi beni sizi ne zaman kapı dışarı etdim. Beni beğenmedinizi söylediniz ,ben ne anlarmışım bu işten öyle dediniz ya.-Sus! Terbiyesize bak beni kovduğu yetmiyor. Birde yalan söylüyerek iftira atıyor. Ben yaşlı kadınım bana bu yaptığı revamıdır komiser bey? -dedi ve ağlamaya başladı.
Timsah göz yaşları döküyordu resmen.
Frank amca öylece durmuş bir şey söylemeden bizi izliyordu. Ve aniden bu sessizliğini bozarak:-CEDRIC!- diye bağırdı. İçeri beni daha önce kapıda karşılayan polis geldi.
-Buyurun komiserim!
-Cedric hanımefendini dedektif Elijaha yönlendir, lütfen.
-Emr edersiniz komiserim!-dedi ve aksi kadınla ordan ayrıldı.Frank amcayla odada yalnız kalmıştık.Bana döndü ve:
-Ben gidiyorum. Sana kolay gelsin.-dedi ve gülümsedi.
-Nasıl yani bana kızmadınızmı?!-dedim istemsizce.-Victoria ben yeni işe başladığımda daha beterlerini gördüm. Senin gibi bende genç ve hayat doluydum. Ama insanlar önyargılı oldukları için bana pek güvenmiyordular. Acemi olduğumu düşünüp tek bir olaya bile katılmama izin vermiyordular. Kolay-kolay komiser olmadım ya her şeyin bir ilki vardır. Düşünme bunları.
-Frank amca bana güvenip, inandığınız için ne kadar teşekkür etsem az.
-Hadi sana iyi işler!Frank amca odadan çıktı. Bende dosyaları incelemeye devam etdim. Dikkatimi kenara ayırdığım "Lucius Young" isimli dosya çekti. Adama müebbet vermişdiler.
Acaba ne suç işledi diye düşündüm.Dosyanın üzerinde çok gizli yazısı vardı ve kırmızı bir iple kapatılmışdı. Böyle şeyler hep dikkatimi çekmiştir.
Adamın fotoğrafına baktım. 25-27 yaş aralığında esmer bir adamdı. Gözlerinin altı simsiyahtı.Yüzünde garip bir ifade vardı. Fotoğrafa bakınca içim ürperdi.
Bu sırada telefonum çaldı. Arıyan Dianaydı.
-Alo, tatlım nasılsın?
-İyiyim Diana asıl sen nasılsın?
-İyiyim bende sana çok güzel haberlerim var. Akşam bize yemeğe gelsene.-Peki işten çıkar-çıkmaz geleceğim.
-Ne! İşmi?!
-Evet işe başladım. Frank amcanın yanında.-Ee bana niye söylemedin.
-Daha belli değildi çünkü ilk günden işe başlayacağımı bende bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUNUN ESİRİ
Terror-Ne yapalım bu meraklı bücürleri? -Kafalarını kesip köpekleremi yem etsem? Yoksa derilerini diri-dirimi soysak? Aa buldum ,buldum ellerini ve ayaklarını masaya çivileyip , tüm organlarını tek-tek çıkaralım..-dedi Laura pis-pis sırıtıyordu. Adam yerd...