-Oo kimleri görüyorum. Yoksa ekip'mi oldunuz siz?
-Hayır ne alaka Kane?! Benim bu kendini bilmezle ne işim olur.-dedim ve yalandan Elijaha göz devirdim.
-Ne işin var senin burda Kane? Sana verdiğim işleri bitirdinmi?.-dedi Elijah bana cevap vermeden. Keşke cevap verseydi ya yalandan kavga ederdik.
-Elijah tüm dosyaları A-dan Z-ye kadar düzmemi istemişdin sence bu iş bir günde bitirilirmi?
-İyi bir çalışan bitiridi.-dedi ve sırıtdı.
-Benim işlerim var gitmeliyim.- dedi Elijah ve bana bakıp gülümsedi. Bana yaklaştı ve kulağıma :
-Dikkatli ol Victoria! Şimdi sana kötü bir şey söylemişim gibi tepki ver.-dedi ve geri çekildi.
Ne diyeceğimi bilemedim ve:
-Yürü git işine Elijah!-diye bağırdım.
Kane anlamaz bakışlarla bizi izliyordu.
Elijah arabasına atladı ve gitdi.-Ee hayırdır ne bu samimiyyet.-dedi Kane, Elijah gider-gitmez.
Koluna hafifce yumruk atdım.
-Sanki bilmiyorsun ne samimiyyeti ya nefret ediyorum, ondan!-Kulağına ne fısıldadı?
Öyle dediğinde ne diyeceğimi bilemedim. Hemen bir yalan atdım.
-Senden hoşlandığımı söyledi ya gerizekalı işte.
Gözleri büyüdü bunu dediğim anda. Ve sırıtdı.
-Ne gülüyorsun hayırdır? Söyle bizde gülelim.
-Yok canım ne gülücem. Klasik Elijah işte beni kıskanıyor.
-Seni'mi kıskanıyor?- dedim ve gülme krizine girdim.
-Yok daha neler yaa haahahaha.
-İnanmıyormusun?
-Yok canım inanıyorum.-dedim ve tekrar güldüm.
Kane gülmüyordu ama aksine yüzünde garip bir nefret vardı.
-Ee sen niye gelmiştin?
-Kayıtları izledinmi?
-Evet Luciusu gördüm. Haklıymışssın her defasında farklı bir mekanda takılıyor.-dedim ve yalan atdım. Adi şerefsiz ya bana sahte kayıtlar verip, aklınca bizi kandırıcak.
-Kayıtları almaya gelmiştim. Tekrardan inceliyecektim. Ala bilirmiyim?
Olamaz! Markdadydı kayıtlar. Ne dicem şimdi ben buna?
-Ben onları ofiste bıraktım ya.
-Hayır baktım masana iş çıkışı yoktu bir şey.
-İmkanı yok ya ordaydı. Sen iyi bakmamışsın.
Kafasını kaşıdı ve:
-Nasıl görmedim ben onu ya?
-Ee sen ne zaman inceledin onları? İşten de erken çıkmıştın.
Lan ne bu sorular sanki cehennemdeyim de zebanilere hesap veriyorum. Taktı lan kayıtlara.
-Sen bana verince hemen açıp bakmıştım. Moralim bozuktu ama işim her şeyden önde gelir.
-O zaman yarın yanına gelirim. Kayıtları verirsin.
-Tamam.
-Bende gidiyim artık. Geç oldu.
-Yok gitme!- diye bağırım,çipi daha vücüduna yerleştiricez nereye gidiyon.
Bunu dediğim anda gözleri parladı resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUNUN ESİRİ
Horror-Ne yapalım bu meraklı bücürleri? -Kafalarını kesip köpekleremi yem etsem? Yoksa derilerini diri-dirimi soysak? Aa buldum ,buldum ellerini ve ayaklarını masaya çivileyip , tüm organlarını tek-tek çıkaralım..-dedi Laura pis-pis sırıtıyordu. Adam yerd...