2.

2.4K 107 6
                                    

Logan

Izašao sam iz zgrade gde je radila Mia Blu i umalo odvalio vrata na automobilu gde me je čekao Oliver. Nikada u svom jebenom životu nisam sreo toliko groznu žensku kao što je ona. Seo sam pored njega i opsovao sam za sebe a Oliver me je gledao u maniru nekog mima sa interneta.

- Šta je rekla?

- Prekini da mi se obraćaš Olivere.

- Drkadžijo. - udahnuo sam duboko i ispustio vazduh kroz nos. Trebalo mi je piće i to odmah. Oliver je očigledno već bio u čaši, pa sam mu oduzeo flašu viskija i potegnuo kao da mi život od toga zavisi. Problem Oliver i problem gospođica Mia Blu. Kao da nisam imao dovoljno sranja u sopstvenom životu nego je Oliver morao da napravi još jedno. Jebena Džozefina i jebena njena politika. Jebeno sve. - U čemu je problem?

- Problem je u tome da stalno praviš sranja i jednom u životu kad odlučiš da napraviš dobro delo kao ovo sad sa ministarkom i od njega napraviš sranje. Ceo svet bruji o tome kako krešeš ministarku kulture.

- Jebe mi se. - nonšalantno je slegnuo ramenima. Čovek nije imao nikakvih briga.

- Znam mlađi brate, zato sam tu ja zar ne? Da počistim svako tvoje sranje.

- Sam si birao da radiš ovaj posao Logane. Imao si dobar život u Londonu i nisi morao da se preseliš ovde.

- Ne podsećaj me. Sve ovo radim samo zbog mame Olivere. Da je živa verujem da bi htela da joj deca budu zajedno.

- Da je to htela ne bi te ostavila sa tvojim ocem i napravila drugu porodicu. I plus rodila mene bez ideje da mi ikad kaže da negde na svetu imam brata.

- Moj otac ju je tukao.

- Pa opet vidi kako si ti dobar ispao. Nepovređen, bez traume i naslednik imperije koju ti je tatica ostavio.

- Daj samo ućuti da razmislim. Mia Blu je problem.

- Zašto?

- Zato što nije poslušna. Ja govorim jedno ona radi drugo. Nismo trebali njoj da se obratimo za saradnju. Treba nam neko manje komplikovan. - Oliver se nakon toga zacenio od smeha. Razmatrao sam da ga udarim ali nije bio vredan bola u šaci. Pritom, nisam rekao neku glupost. Mia Blu je bila žderačica muškaraca u poslu a to mi jednostavno nije odgovaralo. Firma za koju je radila je bila dobra, ona je bila na prilično dobrom glasu i znao sam za nekoliko njenih pametnih izjava. Međutim, ja sam navikao da radim po svom i da ljudi koji rade sa Oliverom slušaju mene. Izgleda da ću morati da promenim taktiku razgovara sa njom. - Zašto se smeješ toliko?

- Zbog toga što si rekao. Zapravo reč poslušna koju si upotrebio. Da li želiš da mi kažeš da ne možeš da izađeš na kraj sa ženom koja zapravo ima mozak i ume da ga koristi?

- Ne. Ali više ih volim kad ga nemaju.

- Biću presrećan da ovo podelim sa Kejt.

- Ne uplići Kejt u ovo, molim te.

- Kako je inače ona?

- Odlično je hvala na pitanju.

- Naravno. - ućutao se jer je verovatno po izgledu mog lica video da je prešao liniju. Kejt je bila tema o kojoj se nije razgovaralo. Popio sam još par gutljaja viskija i zažmurio. Brinula me je situacija sa Kejt i brinuo me je Oliver. Uvukao se u previše reklama i ugovora, potpisao je za nekoliko uloga u narednih šest godina. To ga je previše iscrpljivalo, okrenuo se drogama i alkoholu. Iako je razlika između nas sedam godina ponekad sam imao utisak da je on moje dete a ne brat. Zapravo, on uopšte nije bio neko ko je voleo slavu i sve ono što dolazi sa njom. Svakog dana je gubio deo po deo sebe a ja nisam znao kako to da sprečim. I Kejt. Predivna i nežna Kejt, koja je svoj život podredila meni i učinila sve što je mogla da budem srećan. Osim jednog sranja koje je napravila. Stresao sam se jer iako u načelu nisam bio savršeno dobra osoba, jer niko ni nije, prema njoj sam ispao najgori. Ili je ona prema meni? Nisam bio siguran. Naš odnos je toliko bio zamršen da sam se nekad pitao zašto jednostavno ne dignem ruke od prošlosti i uselim se opet kod nje.

ProtivniciWhere stories live. Discover now