26.

2.7K 105 8
                                    

Mia

Logan je došao kući odvaljen od alkohola ali ne pijan toliko da ne može da me jebe. Očigledno. Spavala sam na kauču pored kreveca kad sam ga čula kako se izuva, zatim me je podigao u ruke i preneo u svoju sobu. Nešto je pijano mumlao i slabo sam ga razumela ali nas je brzo oslobodio odeće i smestio mi se između nogu. Nisam bila spremna za seks jer sam prethodno spavala a i bila sam ljuta zbog razgovora koji smo vodili i načina kako je napustio stan. Samo je zurio u moje lice, bez uobičajenog podrugljivog pogleda ili podsmešljivo.

- Pijan si.

- A ti si lepa.

- Gde si bio?

- Radio sam. Gde si ti bila?

- Vodila sam Džejmsa napolje i svratila je Lizi na kafu.

- Lepo ste se proveli?

- Da. Gde si se napio?

- U svojoj kancelariji.

- Zašto?

- Zato što kod kuće imam jednu užasnu žensku koja mi ne da mira ni malo. Nikako ne mogu da je dovedem u red.

- Užasna neka ženska.

- Da. Ali...kad je nemam u jednom danu makar na pola sata, dan mi je nekako bezveze. - moji obrazi su se zapalili ali je bio potpuni mrak jer su roletne bile navučene da se na moju sreću ništa nije videlo. Loganova ruka je putovala niz moje telo dok se nije zaustavila na mojoj mačkici. Samo me je obuhvatio i umirio se dok je vrućina polako obuzimala moje telo a u stomaku se stvarao onaj osećaj toplote. Palcem me je pomazio po klitorisu i razbudio me potpuno.

- Pijan si kao guzica. I zbunjuješ me.

- I ti mene. I nerviraš me previše. Kosa mi se digne na glavi kad kreneš da mi zvocaš. Nervira me kad se svađaš sa mnom dok ne ostaneš bez glasa a ujedno se šetkaš u nekim krpicama ispred mene. Nervira me i što nećeš da pristaneš ni na šta što ti predložim. Ali idalje želim da mi rodiš još jednu bebu. Obećavam ti da ću vas paziti i maziti, čuvati i potrudiću se da vam dam sve od sebe.

- Ne želiš neku drugu mamicu?

- Ne, želim tebe.

- Zašto?

- Jer sam poludeo očigledno. Ali volim dane u kojima si ti tu. I mislim da volim i tebe. - sveto sranje šta je ovo.

- Misliš?

- Aha.

- A ja mislim da si pijan i da nemaš pojma o čemu pričaš.

- Jesam pijan ali ne toliko da ne mogu da te pojebem jednom.

- Odlučila sam. - jebiga, rekao je da me voli. Stvarno sam htela drugo dete i htela sam da me on voli.

- Šta?

- Rodiću ti još jednu bebu.

- Samo jednu?

- Koliko bi ih ti hteo muškarčino?

- Pet. Ili šest. I ja jesam muškarčina samo da se zna.

- Jesi. Ali nisi moj muškarac a to je problem.

- Ako mi dozvoliš biću tvoj muškarac. Samo tvoj obećavam ti. I uradiću za tebe šta god budeš želela.

- Stvarno? Puno mi obećavaš sada.

- Najstvarnije Mia. Jel mogu sad da te jebem?

- Možeš.

- Hvala kurcu. Raširi te duge noge za mene. Jel si vlažna?

ProtivniciWhere stories live. Discover now