22.

2.4K 99 7
                                    

Logan

Dva meseca kasnije

Konačno smo sleteli na tlo mog rodnog grada. Mia je popustila i konačno se jebeno sklonila da mogu u miru da provodim vreme sa svojim sinom tako da sam ga deset sati leta čuvao sam i brinuo o njemu onako kako sam želeo od prvog trenutka.

Uopšte me nije zabavljala činjenica da je Mia izašla na pistu u deset sati uveče u tankom kišnom mantilu iako je bio novembar i temperatura je bila oko nule. Imali smo kratku relaciju da prepešačimo do pasoške kontrole ali moj mozak je radio punom parom i shvatio sam da ne može sada da se razboli kad je tek stigla u London. Čeka nas puno posla jer je vest da sam postao tata mojom familijom odjeknula brzinom svetlosti i svi su hteli da upoznaju mog sina. Tako da sam se uhvatio kako skidam svoj zimski kaput i dajem ga njoj i ostajem u tankoj košulji dok me šiba ledeni vetar. Mii su se zacrveneli obrazi što bi na svakoj ženskoj bilo slatko ali ne i na njoj jer je ona verovatno likovala u sebi što se zbog nje smrzavam kao govno. Konačno smo sve završili i ušli u zagrejan auto ali ona nikako nije skidala moj kaput. Nisam pridavao nikakav značaj tome ali sam se zapitao zašto razmišljam o tome.

- Jel idemo na tvoje imanje?

- Ne.

- Što?

- Vodim te na drugo mesto.

- Bićemo u hotelu?

- Malo sutra. Imam stan u centru i on je bolji za malu bebu.

- Nisam znala.

- Ne znaš ti puno toga Mia.

- I ne želim da znam.

- Znam to. - stigli smo u jedan od stanova koje sam imao. To je bio stan u koji sam se uselio kada sam izašao iz stana koji sam delio sa Kejt. Tu sam bio nekoliko godina dok se renoviralo imanje gde su mi konji. Kad smo Mia i ja prestali sa jebanjem, nije mi se dalo da provodim vreme na imanju jer bi me svaki ćošak podsećao na nju, te sam svaki put kad bih došao u London bio u ovom stanu. Bio je mali, samo sa jednom spavaćom sobom ali meni je poslužio i bio mi je blizu firme te sam ih zato doveo ovde.

Kad smo ušli, Mia je zaključala vrata i krenula u obilazak kao da je očekivala da će Kejt iskočiti iz jednog od ormara, malo se mrštila i pričala sama sa sobom dok joj je moj sin odmarao na kuku. Dobro sam ih pogledao i beba joj je lepo stajala. Imala je uvek toplinu u pogledu kad bi gledala u njega i znam da ga je volela bez obzira što je i moj sin. Nisam bio oduševljen idejom što je baš ona majka mom sinu ali nije mi bilo druge. Bojao sam se da će joj karijera biti važnija i da će uvek zadovoljavati samo svoje potrebe ali do sada nisam imao ništa da joj zamerim iako sam se svojski trudio.

- Ovde ima samo jedan krevet.

- Znam Mia, to je moj stan.

- Zašto ima samo jedan krevet?

- Jer postoji samo jedna soba? Da stavim dodatni krevet ovde umesto stola i stolica?

- Ti ćeš spavati na kauču.

- Ne neću, ono je moja spavaća soba.

- Ja sam ovde gost.

- Pa?

- Ti spavaj ovde a Džejms i ja ćemo u sobi.

- Ti spavaj ovde Mia a ja i moj sin ćemo u sobi.

- Ne.

- Dobro, doneću krevetac ovde pa ti i Džejms spavajte ovde a ja ću u sobi.

- Doneću ga sama.

- Ne možeš sama jer je ovaj krevetac od punog drveta i nema točkove.

ProtivniciWhere stories live. Discover now