Logan
Prošlo je tri dana od kako me je Mia izbacila iz svog stana nakon što me je iskoristila za brzinski orgazam. Da se razumemo, gledanje njenog lica dok svršava na meni a oboje smo još uvek obučeni je podiglo standard u seksu za deset polja. Lagao sam je kad sam joj u Londonu rekao da mi nije bilo ništa posebno. Drska jezičara sitnog tela i ludački seksi očiju me je doslovno izula iz cipela. Nisam mogao da se setim kada mi je odnos sa nekom ženom bio toliko intezivan. Nisam mogao da odlepim ruke od nje. Hteo sam da naskačem na nju celu noć i zaključam je u sobu kako bih je zadovoljavao kad god mi padne na pamet. A to je bio problem. Nisam hteo takvu peripetiju u svom životu a nisam hteo ni da osećam nešto toliko intenzivno pa makar bio i kratkotrajni seks. Uporedio sam sve osećaje i jebene orgazme koje sam doživeo sa Kejt i jednu noć sa Miom i to nije moglo da se poredi a Kejt mi je godinama bila supruga. Prema tome, kad me je lepo izbacila iz stana postala je moja opsesija broj jedan. Definitivno se nećemo igrati onako kako ona to želi.
Danas, nakon tri dana i ubeđivanja Olivera da je pozove u vilu na druženje, Mia je došla u nekoj smešnoj haljinici skoro providnoj da sam lepo mogao da vidim rozi bikini ispod nje. Dan je bio vreo, idealan za lenčarenje u bazenu i znao sam da Oliver ima kasnije sastanak sa producentom novog filma prema tome ostaćemo sami. Da li sam kao tinejdžer morao da smišljam planove kako bih jebao? Sa Miom očigledno da. Piljio sam u njih dvoje dok se Oliver glupirao i pravio stoj na rukama u vodi a Mia kliberila kao srednjoškolka. Divio sam se svom bratu jer je bio toliko bezbrižan i šaljivdžija nakon svega. Gomila novca, popularnost i zanimanje za njegov život nije ubilo dečački duh u njemu.
- Pridruži nam se Logane, upravo krećemo sa aerobikom u vodi. - jebeno sranje, oni su bili kao deca. Ušao sam u bazen dok su izvodili neke glupe vežbe i kad mi se pogled sudario sa Miinim promenila je facu u nadrkanu. Savršeno. Voleo sam je besnu, bilo je nešto seksi u tome kad je divlja a ne standardno ukočena. - Opa.
- Šta je Oli?
- Osećam elektricitet u vodi. A to nije dobro jer struja i voda ne idu zajedno. Ostaviću vas same da izgorite a ja ionako imam sastanak. - doslovno je pobegao iz sopstvenog bazena.
- Imaš sastanak tek za tri sata.
- Detalji Mia. Lepo se zabavite deco. - nisam gubio vreme, sačekao sam da moj brat ode pa sam je opkolio rukama uz ivicu bazena i poljubio. To je bilo spontano i svidelo mi se. Osetio sam se kao da ponovo mogu da dišem. Ne znam koliko dugo sam je ljubio i to nije imalo nikakve veze sa seksom ali postao sam tvrd i ona je to osetila. Odvojio sam lice od njenog i proučavao svaku sitnu nesavršenost koja ju je činila još lepšom. Kao nekoliko pegica na nosu i sitan ožiljak na bradi koji je verovatno zaradila kao dete.
- Ćao.
- Ne budi tako sladak Logane.
- Ja definitivno nisam sladak. Ali ti jesi. - ona se jebeno zacerekala. Sranje, ovo je bilo novo.
- Vidiš, ne priliči ti. Zaboravila sam da si tako zgodan bez majice. Prošli put si spustio samo pantalone.
- Sledeći put ćemo se jebati goli. Tako najviše volim.
- I ja tako najviše volim.
- Vidiš u nečemu se slažemo.
- Aha. Šta hoćeš ti od mene?
- Sada ili inače?
- Sada.
- Sada hoću da pođeš sa mnom u sobu.
- Zašto?
- Hoću da te jebem u misionarki.
- Zašto? - njoj je trebao razlog za sve očigledno.
YOU ARE READING
Protivnici
RomanceOna ne voli tradicionalne muškarce. On ne voli moderne žene. Ona ne voli pojam dokone domaćice. On ne voli žene koje se bave samo karijerom. Sudar dva različita sveta. Potpuno pogrešne percepcije. Uverenja koji se nasilno ruše.