12.

2.3K 98 13
                                    

Mia

Tri nedelje kasnije

Oliver i Logan su kasnili već trideset minuta a to me je toliko živciralo da sam bila na ivici da izađem u hotelski hodnik i vrištim dok mi ne otpadnu glasne žice.

Premijera njegovog novog filma je bila zakazana za sat vremena a to je ostavljalo jako malo vremena da oni dođu po mene i da se odvezemo na mesto gde će se održati kako bismo se slikali i porazgovarali sa novinarima. Oliver je bio užasno loš sa vremenom i umesto da mu Logan skrene pažnju on je pozdravljao takvo ponašanje.

Haljina koju sam brižljivo šila dva meseca je morala da bude promenjena jer mi je noć ranije Logan potpuno razvalio. Bila sam besna kao ris, nisu me zanimali nikakvi naleti strasti koje je on pominjao jer ostala sam bez haljine jedan dan pred premijeru. Tako da je moj bes imao nadodatog još besa jer se nisam s njim obračunala onako kako sam trebala i dok sam gledala moju novu odevnu kombinaciju samo sam bila puna frustracije. Nosila sam crvenu haljinu tankih brtela i elegantnog dekoltea, usku na gornjem delu i široku od struka na dole. Bila je negde do sredine listova, stajala mi savršeno i lepo sam izgledala. Ali nisam želela to da nosim. Oči su me zapekle i uhvatila sam svoj odraz u ogledalu. Oči su mi bile pune suza a to je bilo potpuno stravično. Tačno bih se rasplakala da mi ona dvojica nisu pozvonila na vrata.

- Gde ste do sad jebote? Da li ste vi normalni? Da li je vama ovo zajebancija? Ako je on neodgovoran kako ti Karteru možeš da budeš isto neodgovoran. Ti si njegov menadžer. Sramota. Ne trebaju nam novi skandali. Najgori smo tim koji je ikada postojao oko neke filmske zvezde. Užas! Hajde krenite već jednom.

- Sačekaj nas dole u baru Olivere. - Oliver se okrenuo i otišao a Logan je zalupio vratima i ušao u moju sobu. Ovog puta nisam htela da odsednem na njegovom imanju a Oliver je provodio vreme sa svojom novom lažnom devojkom koja iz misterioznih razloga nije prisustvovala premijeri. No sva pamet mi je nestala kad me je sasvim opušteno uhvatio rukom za grlo i uneo mi se u facu. - Nešto si zaboravila?

- Ne.

- Koliko puta je potrebno da ti skrenem pažnju da prekineš sa takvim ponašanjem kad je tu još neko?

- Ma...

- Zapravo, da preformulišem. Nikada ne želim takvo ponašanje, jebe mi se da li smo sami ili ne. Prestani da budeš autokrata Mia ne priliči ti.

- Vi ste zakasnili jer vas boli dupe. Čekam vas već pola sata. I pričaću onako kako ja hoću. Prekini da me držiš za grlo Logane, nemoj da mi glumiš frajera sada.

- Dajem ti jebenu priliku da još jednom razmisliš i odgovoriš mi pametno ovog puta.

- Jebi se.

- Onda dobro. Računaj da smo ovog trenutka završili sa našim seksi druženjima. Idemo. - zatvorila sam usta jer nisam htela da mu dozvolim da vidi koliko me je to pogodilo. Odbija da...nije važno. Spustili smo se liftom dole i iako sam sa preterivanjem nameštala dekolte jer nisam nosila grudnjak i popravljala karmin Logan me jednostavno nije ni pogledao. Mogla sam da stojim pored njega i u sveštenikovoj mantiji i potpuno gola, jednostavno me nije gledao ni doživljavao. A to je bilo stravično. Propustio me je prvu a onda nas je Oliver video i izašli smo ispred hotela gde nas je limuzina čekala. Logan je obišao auto i ušao unutra a Oliver mi je otvorio vrata i propustio me prvu. Ja sam se zagledala kroz prozor, bila sam besna i razočarana a Oliver je to naravno primetio.

- Svađali ste se.

- Da.

- Ne.

- Da jesmo Logane.

- Ne, nismo Mia. Samo sam ti rekao da smo završili sa seansama jebanja.

- Opa. Zašto? Daj sočne detalje brate, ionako se psihički pripremam za narednih par sati dosade.

ProtivniciWhere stories live. Discover now