10.

2.2K 87 6
                                    

Logan

Probudio sam se četiri sata kasnije ali Mia nije bila u krevetu. Nakon dugog tuširanja, presvukao sam se i spustio dole i na moju potpunu žalost zatekao je u kuhinji. Ako bih morao da izdvojim kako izgleda moja najgora noćna mora onda bi to bilo upravo ovo. Žena kao što je ona u kuhinji. Koja čeka mene očigledno.

- Mia? - okrenula se ka meni a u rukama je držala šolje sa kafom. Instiktivno sam pružio ruku ka jednoj da bi mi ona iritantno coknula.

- To je za Olivera jer ima nizak pritisak. Ima još u aparatu, sipaj ako želiš.

- Oliveru možeš da sipaš a meni ne možeš? Jebeno neverovatno. - gledao sam šokiran u njenu guzu koja se njihala dok je išla ka dnevnoj sobi i shvatio da je drugačije obučena nego danas.

- Oliver me plaća pedeset hiljada druškane, ako treba za njega ću i brati kafu u Brazilu.

- Kladim se da bi bilo seksi gledati te na kolenima dok se znojiš potpuno prljava i bereš kafu za mene.

- Ne moram da klečim idiote da bih brala kafu, informiši se malo pre nego što se napraviš pametan. - Oliver je iritantno prokomentarisao a ona mu je vratila u svom maniru. Smejali su se nečemu na njenom tabletu zbijenih glava dok su pili kafu a ja sam kao ludak stajao na dovratku i piljio u njih. Nisam znao kad je moj brat postao najbolji drugar sa curom koju ševim a koja radi za njega ali mi se to definitivno nije dopadalo.

- Idemo Mia?

- Hajde. Samo da obujem štikle.

- Gde idete?

- Na večeru. Ivon, kod koje smo bili na rođendanu je pozvala Miu a ja sam se naravno uvalio jer želim njoj da se uvalim u gaćice. A koliko sam čuo želi i ona meni. Prema tome stariji braco, ugodno veče ti želim znam da će naše biti. Čekam te ispred dušice. - Oliver je odjebao iz kuće dok je Mia vezivala kaiš na cipelama. Onda je popravljala šminku pa frizuru. Jebote spremala se kao da ide na sastanak sa kraljicom.

- Vidimo se posle?

- Molim? - šokirano je podigla glavu i pogledala me kao da sam rekao da u slobodno vreme pravim bombe za teroriste. - Zašto?

- Da bi smo se jebali, šta zašto jebote?

- Radili smo to danas Karteru, ne preteruj. Idem sa društvom sad, ne znam kad ću završiti a osim toga ko zna gde ću spavati kasnije. - kako molim?

- Ne znaš gde ćeš spavati noćas Mia?

- Pa ne znam, ako odemo na žurku onda ko zna do kad će to trajati i možda samo produžim kod Ivon a ako...ma znaš šta Logane, koji đavo se ja tebi pravdam uopšte. Tačno sam znala, jednom odlučim da uživam i eto mi...koja sam ja glupača! - unela mi se bahato u facu sa sve prstom uperenim u moje grudi. Povukao sam je za vilicu i ovlaš poljubio pa joj se iscerio.

- Onda uživaj noćas Blu.

- Jebi se seronjo. - otišla je a ja sam otišao u svoj stan i narednih par sati se živcirao. Poslao sam sedam poruka Oliveru, zamaskiranih u brigu o njegovom imidžu a ustvari sam hteo da saznam šta radi Mia. Nisam bio siguran zašto me je to zanimalo ali nisam bio miran i nisam znao kako da ubijem vreme dok mi se konačno ne prispava. Prirodno, ostatak večeri sam proveo družeći se sa flašom viskija starom šesnaest godina. Nisam bio pijan ali sam bio dovoljno pripit i lud da pozovem taksi i odvezem se ispred Miinog stana. Popeo sam se liftom na njen sprat i udarao po vratima u dva ujutru da bi nakon tri minuta jedna od komšinica izašla i hodnik i iskritikovala me. Nastavio sam da udaram po vratima da bi ih Mia konačno jebeno otvorila nakon skoro deset minuta.

- Šta jebote Karteru? Zašto si tu?

- Sama si?

- Da sama sam, spavala sam jer sam zaspala pre sat vremena tek. Koji đavo?

ProtivniciWhere stories live. Discover now