4.

2.1K 106 10
                                    

Logan

- Jebote da li ti namerno želiš da izgubiš ne razumem? - Mia se zacerekala jer smo počeli partiju pre pola sata a jedna od Oliverovih devojaka čije sam ime zaboravio čim ga je rekla je već bila potpuno gola. Bilo je jasno kao dan da je i htela da bude gola ali je to bilo čudno očigledno samo maloj Blu koja nije mogla da se suzdrži od komentara. Igrala je pametno i dobro, nije volela da rizikuje ali sam unapred znao da ću joj večeras isterati pare iz džepa i to sa velikim zadovoljstvom. Donekle mi je bilo interesantno što je odbila da igra u skidanje ali znao sam da ona nije jedna od ovih devojka. Bila je previše egocentrična i dosadna da bi se skinula ispred nekoliko ljudi koje ne poznaje. I pretpostavljam da je mislila da ima neku imaginarnu ogromnu manu u svom fizičkom izgledu zbog koje noćima nije mogla da spava i zbog toga je odbijala da se skine. Sujetna i sa egom veličine Kipa Slobode nije mogla da prihvati da nije savršena. Sve to u kombinaciji me je žešće nerviralo jer pored svih ovih žena ona je izgledala kao muškarac. Ne mislim da njen fizički izgled već na stav.

- Devojko ovde samo ti ozbiljno shvataš igru.

- Igram na tri hiljade dolara...devojko.

- A moje cice upravo gleda petnaest ljudi.

- Znam. - Mia joj se bezobrazno nacerila, džin tonik ju je dobro uhvatio ali idalje nije brljavila dok priča. Idalje je bila ledena a i to me je žestoko nerviralo. Kod nje me je sve nerviralo očigledno.

- Logane mislim da je vreme da skineš pantalone. - Oliver se smejuljio sa drugog kraja stola dok su ga plavuše lizale po vratu. Nisam prvi put bio u ovakvom društvu, umeo sam da popijem dobro i završim u krevetu sa nekom nepoznatom i jeftinom devojkom ali bih se svaki put iznenadio koliko moj brat nije imao problem sa seksualnošću. Nekoliko puta smo bili u situaciji da on doslovno jebe na kauču pored nas dok se mi ostali kartamo. Džek je bio isti takav kao i njegovih par drugara koji su sedeli i večeras sa nama. O devojkama ne moram ni da govorim. Ovde su bile samo sa jednim ciljem. Ana mi je konstantno poturala svoje silikonske sise pod nos i iako je bila laka ševa nešto mi se nije dalo da je odmah odvedem u sobu i pojebem. Možda kasnije. Ustao sam kako bih otkopčao kaiš bolno svestan da me Mia gleda. Možda je bila hladnokrvna ali ako bismo naš odnos spustili na čistu biologiju ja sam bio muškarac koji je dobro izgledao a ona je bila žena koja po svemu sudeći nije imala nikakav seksualni život. Hemija među nama je bila ludačka ali platonska. Pre će se pakao doslovno spustiti na zemlju nego što ću ja uploviti u bilo šta sa njom. Devojke su se cerekale dok sam spuštao pantalone i Ana je naravno iskoristila priliku da me uhvati za kurac a to nisam ni osetio.

- Lepo srce, manje nisam ni očekivala. - namignula mi je dok je rukom prešla nekoliko puta po mom kurcu ali sam joj samo namignuo i vratio se na svoje mesto. Na trenutak mi se učinilo da se iznervirala odsustvom moje reakcije ali jebiga, stvarno mi nije bilo važno.

- Da li ćete se vas dvoje već jednom pojebati ili šta? - Ana se nasmejala i tobože pripretila prstom Oliveru.

- Polako gospodine, ne žurimo nigde. - Oliver je samo odmahnuo glavom.

- Oh Ana dušice znam da vas dvoje hoćete sigurno ali ja mislim na Miu i Logana.

- Oh. - Ana se srozala pored mene dok ju je frustracija jela a Oliver se vrhunski zabavljao.

- Daj Olivere prestani sa glupostima. - to je bila Mia dok joj je lice oblilo rumenilo. Da gluposti kako da ne.

- Pa daj Mia, očigledno je.

- Samo prestani. Ne zabavljam se na taj način.

- Pa u tom slučaju si jedina koja se večeras neće zabaviti. Ja odustajem. - jedna od devojaka je dodala.

- I ja.

- I ja.

- I ja sam izgubila. Koja šteta. - nekoliko devojaka je bacilo svoje karte u vazduh kikoćući se i počele su da se skidaju što je zagrejalo atmosferu. Muškarci su ih uhvatili za ruke i svi su otišli po sobama dok smo ostali Oliver, Mia, Ana, njegove dve plavuše i ja za stolom.

- I ja sam izgubila. - Ana je skinula haljinu, brus i gaćice odjednom dok su joj se plastične sise ljuljale ispred mog lica. Nisam bio protiv bilo kakvih estetskih operacija ali više sam voleo prirodne sise da osetim pod dlanom. Ana je bila zgodna sa dugim nogama i oblim dupetom ali nisam morao da se potrudim ni najmanje da bih je odveo u krevet. Uglavnom to je bilo super što bi potrvdio svaki muškarac na planeti, seks bez imalo truda ali ponekad sam uživao i u lovu a toga kod nje nije bilo.

- A ja sam očigledno pobedila. - Mia je pokazala svoje karte i imala je Strejt fleš. Nije loše. Iscerio sam se i stavio svoje karte na sto.

- Ne još ljubavi, mislim da je Rojal fleš jači. Pare?

- Nemam kod sebe. - ja bih vrlo rado dao svoje pare da mogu još koji put da je vidim tako uspaničenu.

- Pristala si da igraš za novac.

- Da ali nemam ceo iznos kod sebe.

- Ništa onda idi do automata i isplati me. - slegnuo sam ramenima dok se Ana trljala o mene a Oliver uz cerek vodio plavuše na sprat.

- Sada Karteru? Gde da nađem sada automat?

- Ne znam Blu, snađi se. - popustio sam i dozvolio Ani da me poljubi dok je Mia bila na ivici da počne da vrišti od frustracije. Sama je rekla da igra u novac zar ne? Ana je spustila usne do moje Adamove jabučice i polizala me što nije bilo potpuno loše. Imala je par trikova koje je iskoristila na meni ali to nije bio razlog zbog kojeg mi se kurac ukrutio do bola. Ljubila me je i sisala mi vrat dok je sedela gola opkoračena na meni ali Miin pogled je bio razlog zbog kojeg mi je krv strujala brže. Gledala me je drsko kao da me izaziva da odvedem Anu u sobu što sam sada apsolutno planirao da uradim. Nije skretala pogled a nisam ni ja dok je Ana izvodila gluposti i trudila se očajnički da me zavede. Mia je spustila pogled ka dole do moje vidljive erekcije a zatim me opet pogledala u oči i mogao sam da svršim samo od tog plavog ledenog pogleda. Šapnuo sam Ani da me sačeka u sobi a ona je skoro otrčala. - Pa?

- Samo trenutak. - okrenula mi je leđa i torbice izvadila novčanik a zatim mi dala u ruke deset novčanica od po sto dolara. Izdigao sam joj obrvu a ona mi se slatko nasmešila. - Pravila igre su takva da može kombinovanjem novca i odeće da se plati. To zna svako ko je makar jednom igrao. Prema tome... - stala je ispred mene i nakezila se. Gledao sam kako lagano povlači krv crvenu haljinu uz tanke noge i taman kad je trebalo da postane zanimljivo ona je zavukla ruke ispod haljine i spustila crvene čipkaste tange do zglobova. Iskoračila je iz njih, popravila haljinu a onda mi ih na moje zaprepašćenje stavila u ruku. - Onda? Trebalo bi da smo kvit. Prijatna noć gospodine Karter. - okrenula se i izašla iz kuće dok sam ja kao tinejdžer zurio u njenu oblu guzu kako se ljulja dok hoda. Otišao sam u prvu slobodnu sobu, zaključao se da Ani ne bi palo na pamet da mi se ušunja u krevet tokom noći a onda povlačio kurac do besvesti sa Miinim gaćicama u ruci. Jebeno sranje, ova igra je prešla na neki novi nivo. Svršio sam kao manijak zamišljajući njene duge noge oko sebe i one pune usne koje su bile izazovne i željne pažnje ali večito drske i izazivačke. Mia Blu je upravo postala veliki problem.

ProtivniciWhere stories live. Discover now