Logan
Tri meseca kasnije
- Mia mi je dala otkaz.
- Odlično.
- Logane!
- Olivere rekao sam da je to odlično. Imaš Kajli, naćićemo nekog drugog umesto Mie i gotova priča.
- Zašto si joj to priredio ono veče?
- Jel si dobro? Šta te boli kurac?
- Logane?
- Izbacila me je iz svog stana i gađala me jebenom papučom jer sam zakasnio. Došla mi je glave kunem ti se. Samo smo se jebali a ona je stvarno preterala.
- Znači ni najmanje ti nije stalo do Mie?
- Jebote, nije.
- Kako je to moguće?
- Možda jer je neurotična i potpuna suprotnost od moje idealne žene? Nju ne mogu čak ni da istolerišem. Nekad me maltretira i dok smo goli. Previše me boli glava.
- Mislim da te ona voli.
- O jebeno me ne voli, budi siguran u to. Imam nula emocija prema Mii a i to je mnogo više nego ona prema meni.
- Dobro. I ako je vidiš sa novim tipom?
- I ako je vidim trudnu i udatu ništa mi to ne znači Olivere. Od kad si ozbiljan sa Kajli samo pričaš o osećanjima, koji ti je kurac?
- Dobro. Kad se Mia bude udala razgovaraćemo ponovo.
- Mia se nikad neće udati ali važi.
- Šta god te čini srećnim. Kejt je nesvesna svega potpuno?
- Kejt mi je dugovala uslugu obzirom da mi se u prošlosti usrala u život a obzirom da si ti majmune jedan dozvolio da moja jebačica Mia vidi slike sa venčanja i slagao da sam razveden iskoristio sam priliku da otkačim Miu.
- Mogao si da joj kažeš jednostavno da ne želiš više da se viđate.
- Ona to ne bi razumela.
- Ženska ne bi razumela da je otkačiš? Šta ti je Logane?
- Samo pusti.
- Ne mogu da pustim. Zašto si se toliko uzrujao što je videla slike sa venčanja? Ja tvrdim da je ti voliš i da misliš da ona tebe ne voli pa si hteo da je povrediš tako što si doveo Kejt.
- Ja sam jebeno zabrinut za svog brata. Idi jebi svoju devojku umesto što pričamo o osećanjima, jebote Olivere. - izašao sam besan iz njegove kuće i otišao u svoj stan. Nisam video ni čuo Miu od Oliverove premijere a to je bilo pre tri meseca. Dala je otkaz Oliveru i to je bilo to. Znao sam gde živi i mogao sam da joj odem na vrata ali zašto? Ona nikako nije promenila svoje ponašanje, gađala me je jebenom papučom i histerisala zbog najmanje sitnice a bili smo samo u kombinaciji. Previše posla zbog malo dobrog seksa. Pritom videla me je sa Kejt, mojom ženom i bio mi je poznat taj pogled pun osude i mržnje. Da li sam to fukarski odradio? Jesam. Mogao sam da joj objasnim još na početku svoju bračnu situaciju ali nisam imao predstavu da ćemo se toliko dugo jebati i da je njoj uopšte stalo. Kasno sam shvatio da joj jeste stalo. Nisam bio umišljen da pomislim da ju je Kejt pogodila jer mi je žena. Mia je bila sujetna toliko da nije htela da bude druga ni u kom slučaju i to je ono što ju je pogodilo. Jaka jebena stvar. Mogao sam da izađem i pojebem prvu sledeću koja mi padne pod ruku. Mia nije bila ništa posebno i toga sam bio odlično svestan. Nakon te večeri, Kejt sam odmah poslao u London. Bilo nam je oboma jasno da ne funkcionišemo više ni kao prijatelji. Cele večeri smo se neugodno gledali, jedva da smo progovorili a kad smo došli u moj stan posvađali smo se kao nikad do sad. Ona je bila lucidna i za promenu otvorena i izložila mi je sve ali je idalje jebeno ponavljala neka sranja iz joge i ja sam na to počeo histerično da se smejem. Ona je popizdela i počela da urla a ja sam urlao na nju kao nikad do sad jer mi se sve jebeno skupilo i jer mi je ubila ćerku zato što su joj vodka i droge bili važniji od deteta. Završili smo tu noć pre tri meseca za sva jebena vremena a danas mi je stiglo rešenje od sudije da sam jebeno razveden čovek. I srećan. Konačno sam se rešio njenog dupeta bez imalo griže savesti i da nije bilo Olivera malo pre koji se raznežio slavili bismo moj razvod uz alkohol i devojke. No Oliver je verovatno sa Kajli gledao u zvezde a meni je suludo palo na pamet da pozovem Miu i saopštim joj da sam razveden. Ne bi to apsolutno promenilo bilo šta među nama ali bih se verovatno nasmejao na neki njen komentar kako je brak institucija za masne domaćice koje žive kroz bogate Kardašian sestre i da je dobro što sam se iz toga iščupao. Ruka mi je sama poletela ka telefonu i pozvao sam je. Odzvonilo je do kraja i taman sam hteo da prekinem kad se javila.
- Zašto me zoveš u dva ujutru?
- Kako si Mia?
- Jebi se. Kako si ti?
- Sad kad sam ti čuo glas savršeno. Zauzeta si?
- Za tebe jesam. Nemoj da me zoveš više.
- Laku noć ljubavi.
- Jebi se seronjo. - i tako mi je spustila slušalicu a ja sam uhvatio svoj odraz u ogledalu i prenerazio se. Jebeno sam se cerio a to nije bilo normalno. Pozvao sam Miu i sutradan ali mi se nije javila. Pozvao sam je opet nekoliko dana kasnije ali joj broj više nije bio u funkciji. Više je nisam zvao.
CveteKristo srećan ti rođendan :)❤❤❤
YOU ARE READING
Protivnici
RomanceOna ne voli tradicionalne muškarce. On ne voli moderne žene. Ona ne voli pojam dokone domaćice. On ne voli žene koje se bave samo karijerom. Sudar dva različita sveta. Potpuno pogrešne percepcije. Uverenja koji se nasilno ruše.