25.

2.5K 109 12
                                    

Mia

Kad je Logan juče konačno napustio stan i otišao na posao, spremila sam Džejmsa i izvela ga napolje. Temperatura je bila nenormalno niska ali sam nas dobro obukla i tržni centar koji sam planirala da obiđem je bio jako blizu tako da se nisam puno stresirala.

Cunjala sam po prodavnicama, kupila nekoliko igračaka i garderobice za njega i častila sebe debelim kaputom jer sam došla u London nepripremljena. A onda sam pazarila i krznene čizme jer su mi se slagale uz kaput. A onda sam rešila i da se ošišam jer je bebac zaspao i dok je fen radio u frizerskom salonu Džejms se nije mrdao. Impulsivno sam skratila šiške i ošišala se na stepenasto. Kosa mi je idalje bila duga sa ponekim kratkim pramenovima, isfenirana blago uvijeno. Frizerka me je čak ubedila i da se ofarbam u crnu koja se presijavala na teget. Izgledala sam fenomenalno i puna samoupouzdanja tako da sam kupila još nekoliko kućnih haljinica čisto da nerviram Logana.

Kad sam sve završila i čekala lift da se spustim na prizemlje tržnog centra proverila sam stanje na računu i zabezeknula se kada sam ugledala cifru. Logan se definitivno nije zajebavao sa mnom jer sam na računu imala deset miliona dolara. Jebenih deset miliona! Kad me je pitao koliko mi novca treba, cifru sam lupila tek onako. Nisam želela da uzimam njegov novac, nisam htela da me on izdržava i da zavisim bilo kako od njega. No, njemu to nije značilo ništa očigledno. Znala sam da je prilično bogat i da odlično zarađuje ovde ali nisam imala ni najmanju predstavu koliko je to zapravo. Pa, ovaj novac je definitivno dokaz da zarađuje i previše.

Pod utiskom sam bila celog dana a uveče kad je Džejms zaspao istuširala sam se i presvukla u jednu od novih haljina. Međutim Logan se nije pojavio. Čekala sam ga do jedan sat ujutru međutim njega idalje nije bilo. Kroz misli mi je prolazilo svašta ali ponajviše da je davno završio sa poslom i otišao kod Kejt. Glupa Kejt. Kad mi je Loganova rođaka Lizi saopštila da su se razveli ta informacija me je udarila po svesti kao malj. Nisam znala ništa o njihovom odnosu i kakav im je brak bio osim da su tolike godine bili zajedno ali nisam znala ni da su se razveli. Onda je nastupila druga vrsta misli a osećanja su se smenjivala od tuge do mizerije. Razveo se i nije našao za shodno da mi to kaže mesecima unazad. Nije ga bilo briga za mene ništa više nego u periodu dok smo se seksali pa čak i ako sam rodila njegovo dete. Logan ozbiljno nije imao nikakve romantične namere sa mnom osim valjanja po krevetu a to je bolelo do zla boga. Pitala sam se i zašto su se razveli ali nisam dolazila ni do kakvog zaključka. Lizi je napomenula da zadnjih deset godina žive odvojeno ali to je moglo i da znači da mu je jednostavno Oliver bio u Americi i bili su na daljinu. Ništa mi nije imalo smisla. Na kraju sam se besno presvukla u odeću za spavanje i uvalila u njegov krevet uz poruku koju sam mu ostavila na jastuku i zaspala uz svog sina.

Ujutru sam se probudila raspoložena jer svaki orgazam pozitivo utiče na mene. Malo seksanja u gluvo doba noći i smeha mi je napunilo baterije pa sam se protegla na krevetu i shvatila da Logan zuri u mene kao manijak. Znam da je prebacio Džejmsa u dnevnu sobu u krevetac ali sam očekivala da će nakon noćas i on otići u dnevnu sobu. Logan je ostao sa mnom u krevetu, ruka mu je bila na mojoj guzi i oboje smo bili goli. Pogledala sam na sat i videla da je šest sati, još nije počelo da sviće a bila sam neverovatno odmorna.

- Dobro jutro. - instiktivno sam mu se primakla, zabila lice u njegov vrat i progurala nogu između njegovih. A onda sam se ukočila jer je to bilo previše blisko za nas dvoje i na trenutak sam pomislila da će me odgurnuti.

- Jutro Blu. Kako si spavala? - za divno čudo, Logan je prebacio jednu ruku ispod mene a drugu na moja leđa i privukao me još bliže sebi. E to je tek bilo čudno. Svidelo mi se jer je bio udoban i vruć i nekako je svet delovao kao lepše mesto ali samo sam odbrojavala u sebi i čekala kad će da krene sa provokacijama.

- Začudo dobro. Ti?

- Isto. Jel znaš šta se sinoć desilo?

- Znam. Idalje mi je smešno što si me terao da dignem noge u vazduh.

ProtivniciOnde histórias criam vida. Descubra agora