Logan
Ne znam šta se sa mnom dešavalo ali nakon dva dana provedenih sa Kejt i još jednom njenom epizodom počeo sam previše da razmišljam o prošlosti. Kejt je sada bila dobro i od kako sam sleteo u Los Anđeles zvao sam je nekoliko puta jer me je grizla savest. Nisam mogao da odustanem od nje i ona je to znala. Dok sam sedeo sjeban i sam u svom stanu jer je Mia iz nekog razloga bila nadrkana na mene i odbila da svrati na partiju seksa, neželjeno sam odlutao u prošlost i setio se dana kad je sve krenulo nizbrdo.
Bio sam mrtav umoran. Otac je rešio da uzme iz mene sve dobro i pretvori me u stroj za zarađivanje novca. Tek što sam izašao sa fakulteta a radio sam preko petnaest sati dnevno. Kejt nisam ni viđao kako treba. Takođe je radila puno, dokazivala se i brisala stereotipe o besposlenim princezama. Privatna šala je bila da jebem princezu. Kejt nije bila stvarno princeza ali je bila pripadnica britanske kraljevske porodice. Njen otac je bio brat jednog od budućih prestolonaslednika i iako nije bio u prvih deset da nasledi tron bio je važan. Ne znam koja je tačno bila njena titula ali zajebavali smo se da je princeza.
Od našeg venčanja je prošlo osam meseci a svoju ženu nisam odveo ni na pošten medeni mesec. Ulazio sam u kuću razvaljen od umora, Kejt je sedela u dnevnoj sobi na tepihu i ladno pušila džoint. Bila je gola a sa zvučnika je treštao Eminem. Ludilo. U javnosti je bila sva smerna i fina ali je zato kod kuće večito treštao rep i hip hop a ona je vrtela guzom kao go-go igračica.
- Stigao si.
- Raspadam se. Gde si mala? - ščepao sam je za guzu i uglavio joj jezik u usta a ona nije gubila vreme već se pentrala po meni kao mačka. Bila je seksi do bola ali uopšte nije bila svesna toga. Njena prirodno plava kosa je lelujala oko njenog golog tela a sise su joj poskakivale dok mi se trljala o kurac. Imao sam savršen život i jebeno savršenu ženu. Skinula je odelo sa mene, bezobrazno mi se cerila i legla na tepih raširenih nogu. To je bio poziv koji nisam mogao da odbijem, pogotovo ne nakon ovakvog dana. - Preuzimaš inicijativu?
- Malo samo. Znam koliko voliš da naređuješ. A ja volim da mi ti naređuješ. - to nije bilo tačno ali je bila interna šala. Nekako sve je bilo super ali seks je uvek bio jednoličan. Nisam imao ništa protiv i pozdravljao sam svaku njenu inicijativu ali Kejt je uvek volela da se seksamo u misionarki. Zašto? Pojma nemam. Nije mi bilo druge pa sam se zvukao između njenih dugih nogu i obradio je kvalitetno kako sam imao nameru čitavog dana. - Gladan si?
- Jesam. Ali ne hrane.
- Polako frajeru, prvo hrana. Dolazila je mama danas i pomogla mi da napravim biftek. Nov recept, svideće ti se.
- Jedemo zajedno?
- Naravno. - večerali smo, ona je opet zapalila džoint i nešto kucala na lap topu pola sata a ja sam prevrtao kanale. Bilo je obično veče s tim da je ona imala dve vesti da podeli sa mnom. - Imam tvoju pažnju?
- Uvek.
- Prva vest je da sam trudna. Čestitam tatice. - bacila mi se u naručje i iako sam u trenutku bio potpuno šokiran jer je čekala toliko dugo da mi kaže, bio sam van sebe od sreće što ćemo postati roditelji. A onda mi je sinulo da puši jebenu travu. - Druga vest je da mi je doktor prepisao ovu travu, potpuno je bezbedna i poželjna prema tome nemoj da se uzbuđuješ. Ok?
- Doktor Kejt?
- Da, rekao je da je to najblaža varijanta koju mogu da koristim dok sam trudna za svoje napade anksioznosti. Budi bez brige.
- Ne razumem.
- Ti lekovi koje mi inače prepisuje su sranje i čine me depresivnom što nije dobro i ne smeju da se koriste prvo tromesečje trudnoće. Znam šta radim, nisam na svoju ruku uzela travu Logane.
YOU ARE READING
Protivnici
RomanceOna ne voli tradicionalne muškarce. On ne voli moderne žene. Ona ne voli pojam dokone domaćice. On ne voli žene koje se bave samo karijerom. Sudar dva različita sveta. Potpuno pogrešne percepcije. Uverenja koji se nasilno ruše.