28.

2.3K 87 3
                                    

Logan

- Zaspao je ali jedva, mislim da ga je let poremetio skroz. I meni treba dva dana da dođem sebi a ne njemu. Jadničak. - Mia je gledala čežnjivo ka vratima Džejmsove sobe a ja sam bio nervozan kao nikad. Sedeli smo na plišanom kauču u njenom stanu i iako se svaka kost u meni imaginarno lomila jer sam se kao pizda gurao u malom devojačkom stanu da svojom porodicom, ćutao sam jer je Mia insistirala da dođemo ovde. Noge su joj bile podvijene ispod guze a tanak svileni ogrtač joj se blago rastvorio na sisama na ivici da joj vidim ukrućenu bradavicu. Da je insistirala da se svo troje preselimo u njen ormar verovatno bih pristao. Bilo je malo stvari koje bih odbio ovoj ženi a to je sve bilo zbog toga jer me je palila na onom primitivnom nivou. A ipak, nisam imao seks još od aviona. To je bilo pre tri dana a subjektivni osećaj je bio pre tri godine.

- Jedini jadničak u ovoj kući sam ja jer smo došli pre tri dana u Los Anđeles i tri dana te nisam jebao. Zanemaruješ moje potrebe Mia.

- Žao mi je zbog toga, iskupiću ti se kasnije. Pa? Kad ću čuti priču o Kejt?

- Zašto te to zanima?

- Zanima me. Nikad se nisam zabavljala sa oženjenim i razvedenim muškarcem. - prevrnuo sam očima jer me je iznervirala.

- I nećeš. Zaboravi na druge muškarce, bivše momke i sve ostale gluposti koje ti padaju na pamet. Ja sam jedini muškarac u tvom životu i jedini bivši oženjeni razvedeni muškarac i dodaj na to sve ostale prideve. Jedini sam za tebe sad i ubuduće i bolje ti je da počneš da se brineš o meni inače ću i tebi postati bivši ubrzo.

- Pobrinula sam se za tebe, spremila sam ti večeru.

- Jebe mi se za to Mia, napaljen sam.

- Ti si uvek napaljen a ja sam umorna prema tome budi zadovoljan što si dobio da jedeš. Pa? Kejt? - ona stvarno nije planirala da me obradi ni jednom danas?

- Onda se spremi jer neće biti lepo.

- Slušam te. - i znao sam da hoće.

- Ukratko, poznajemo se od kad smo bili deca. Kao tinejdžeri smo se spetljali, bili smo zajedno nekoliko godina i u dvadeset i nekoj smo se venčali. Puno smo radili i slabo smo se viđali ali bilo nam je dobro. Ona je ostala trudna i znali smo da nosi devojčicu. Bio sam van sebe od sreće jer sam hteo veliku porodicu. Sve je bilo stvarno super. Ona je ponekad pušila travu i pila vino i rekla mi je da joj je to savetovao ginekolog jer je ponekad imala napade anksioznosti i to je dobro delovalo na njene živce. Nisam se puno petljao jer nisam imao blage veze o čemu zapravo priča ali mi je ta priča bila sumnjiva kao što bi i svakom laiku. No poznavao sam je odlično i znao sam da nije bila poročna. Kad je bila peti mesec uhvatio sam je nadrogiranu i pijanu. Koristila je svašta, pila je svašta i to je sve bilo zbog toga jer zapravo ima dijagnozu bipolarnog poremećaja ličnosti i nije bila na lekovima. Dete je umrlo jer je prevremeno rođeno u petom mesecu sa puno anomalija. Kejt se lečila, pa se nije lečila, vrteli smo se u krug uglavnom par godina sa njenim lečenjem i opet korišćenjem droga dok je nisam strpao u dom trajno i izlečila se potpuno. Čista je zadnjih dve ili tri godine. Iselio sam se, nastavio sa svojim životom još tada i redovno je obilazio. Nisam je poznavao, nisam imao nikakvu predstavu da je bolesna i drogirala se ispred mene. Jebote delili smo krevet i nisam znao da se trudna drogira. To me je sve sjebalo i jednostavno...ne znam. Ponekad imam utisak da sam ubio sopstvenu ćerku.

- Žao mi je zbog toga što ste proživeli. I nisi ubio svoje dete. Nekad jednostavno sudbina namesti da ti se stvari tako dogode. Krivicom nećeš ništa popraviti. - Mia je plakala, ja sam bio na ivici da zaplačem. Nikada nisam razgovarao o tome ni sa kim, čak ni sa svojim bratom koji je znao samo suve činjenice a sad su mi reči samo navirale da nisam znao da stanem.

ProtivniciWhere stories live. Discover now