Logan
- Jebi se kretenu.
- Sredi se i izađi da obavimo jebeni razgovor zbog kojeg smo i došli ovde. - udarila mi je treći šamar a to je ujedno bio i broj šamara koji sam ukupno u životu dobio. Bio sam apsolutno iscrpljen jer jebati Miu i svršiti pet puta nije nimalo lagan podvig ali nek sam proklet ali neću joj dozvoliti da izađe iz ove kuće dok ne razjasnimo sva sranja koja postoje između nas.
Ne znam šta smo tačno nas dvoje bili. Zapravo, znam šta smo se dogovorili i nijedno od nas dvoje nije ni pokušalo da promeni dogovoreni odnos. Ono što me je zbunjivalo je što sam odjednom shvatio da ne mogu da jebem žensku mirne glave koja se ponaša kao alfa muškarac.
Mia mi nije bila devojka. Niti će ikada. Nije nas vezivalo apsolutno ništa i nismo imali razvijene osećaje jedno za drugo. Olakšavajuća okolnost je bila i što sam bio zauzet, u braku sa Kejt iako sa njom nisam radio ništa. Dok to sranje ne rasčistim i odlučim da se razvedem svaka žena je bila bezbedna od ozbiljnog odnosa sa mnom. Još važnije, ja sam bio bezbedan od razvijanja bilo kakvih osećaja za bilo koju ženu. Ali, običan seksi dogovor između Mie i mene je eskalirao toliko da mi je postalo mrsko jebati je kad znam da će sutra vrištati neurotično na mene i bez imalo pardona otići sa nekim nebitnim tipom kao večeras. Nisam hteo da imam ekskluzivno pravo na nju ali nisam hteo ni da je ljubim nakon što se ljubila ko zna sa kim.
Jebena Kejt i njena jebena garderoba. Jedini razlog zašto je ostala ovde je jer nisam znao šta da radim sa njom i kako da se razvedem. Nisam bio sentimentalan tip i boleo me je kurac za devedeset posto stvari i ljudi ali Kejt definitivno nije bila jedna od njih. Nisam je mrzeo iako bih trebao i idalje je u meni postojala ljubav prema njoj iako to nije bila ona vrsta ljubavi koja se opisivala u knjigama.
Obukao sam bokserice i majicu, spustio se u dnevnu sobu i sipao punu čašu viskija. Zapalio sam i cigaru i seo u fotelju da sačekam Miu. Prokleta Mia i proklet bio Oliver kad je odlučio da angažuje njenu firmu i natera me da sarađujem sa njom. Jer jedno je bilo sigurno. Život mi je bio mnogo bolji pre nego što sam je upoznao. Sišla je nakon nekoliko minuta bosih nogu i u mojoj majici koja joj je dosezala skoro do kolena. Mogla je da prebaci kosu na leđa ali naravno da nije. Kosa joj je bila prebačena preko grudi i namokrila joj je majicu dovoljno da vidim ispupčene male bradavice koje su se trljale o materijal. Sve je radila namerno i znam da je imala zadovoljstvo u tome što me je mučila na onom prostom fiziološkom nivou. Iskreno sam pomislio da će opet otići toliko daleko da će obući neku Kejtinu stvar ali me je pozitivno iznenadila što nije. Očigledno i ona je imala neku meru iako je ta mera bila mnogo daleko od prosečne ženske osobe. Sela je na kauč pored mene, podvila noge da su moje bokserice koje je nosila bljesnule ka meni i na sekund sam se zapitao kako bi izgledao život tog mučenika koji bi se odlučio da je oženi i prepire se s njom svaki jebeni dan. Da li bi i njemu igrala po živcima i pravila mu haos svakog dana? Da li bi njega to nerviralo kao mene ili bi jednostavno digao ruke od svega kad bi je video u njegovoj majici mokre kose i napetih sisa. Jedno je bilo sigurno. Bila je potpuno svesna svog tela i neverovatne lepote i samo se tim koristila. Zaključio sam da bi joj taj nepoznati i izmišljeni tip oprostio verovatno sve jer prosečan muškarac može da misli na vrlo malo stvari kad utone u toplu picu. Srećom, ja nisam bio prosečan muškarac.
- Gledaš mi u sise.
- Gledam. Pa Blu imaš li nešto da mi kažeš što te muči?
- Imam.
- Izvoli.
- Nećemo tako, ti si me dovukao ovde na razgovor. Pozornica je tvoja.
- Dobro. Ako smo odlučili da se zabavljamo na ovaj način onda bismo trebali oboje da se potrudimo da to uspe. Ti to ne radiš.
YOU ARE READING
Protivnici
RomanceOna ne voli tradicionalne muškarce. On ne voli moderne žene. Ona ne voli pojam dokone domaćice. On ne voli žene koje se bave samo karijerom. Sudar dva različita sveta. Potpuno pogrešne percepcije. Uverenja koji se nasilno ruše.