Logan
Mia je trabunjala gluposti. Nisam bio toliko pijan da ne znam šta sam joj rekao. Izjavio sam joj ljubav, prvi sam priznao da zapravo volim malu divljakušu i osećao sam se odlično zbog toga. Naravno da je pristala da mi rodi drugo dete čim je čula te reči. Pristala bi i da mi rodi desetoro. Shvatio sam da je ceo problem između nas dvoje u tome što ona hoće zajednicu i ljubav, ne pristaje ni na šta manje ali se boji to da izgovori. Zato sam se ja pravio lud pa je i ona i tako sam potvrdio svoju teoriju. Sad je red na nju da prevali to preko jezika i otvori mi se. Bila je tako jebeno i nenormalno tvrdoglava da nikada u životu nisam sreo nekoga sličnog kao ona. Doslovno je bila spremna da sjebe čitav svoj život i izgubi mene i porodicu koju možemo da stvorimo samo kako ne bi prva priznala da se zaljubila. Meni to nije bio nikakav problem. Bio sam zaljubljen u nju kao tetreb. Kao klinac koji po prvi put uđe u vezu i ta devojka mu je centar sveta. Razmišljao sam samo o tome kuda ću je sve voditi, šta ću joj pokazati i kako ću se potruditi da uživa sa mnom svake sekunde kad smo zajedno. No to nije značilo da ću joj olakšati situaciju time što ću biti fin. Ja nisam bio fin muškarac, Mia je to odlično znala i obožavao sam da je maltretiram u toku dana sitnim raspravama.
Ujutru je ustala pre mene i čuo sam vodu u kupatilu. Ušao sam u tuš kabinu, obradio je jednom na brzaka i sva vesela mi je poželela dobro jutro. Dan je počeo savršeno. Nismo imali puno vremena da razgovaramo jer je ona pakovala sitnice koje su joj ostale i hranila Džejmsa i predveče smo se zaputili ka aerodromu. Nije mi se vraćalo u Ameriku ali tamo je bio njen dom ali ako se ja pitam ne još dugo. Planirao sam da preselim Miu i Džjemsa u London, nateram Olivera da se povuče iz glumačke karijere i uloži u neki ozbiljan biznis. I moja i njegova duša su bile u Britaniji a Kajli ga je toliko volela da bi se preselila sa njim i na Zanzibar. Kad smo konačno seli u avion, video sam da je moja omiljena stjuardesa Mia danas sa nama na letu i nacerio sam se jer će to iznervirati moju Miu.
- Što se smeješ toliko, jel si dobro? - ljuljala je Džejmsa koji se polako uspavljivao. Kosa joj je bila po ramenima a šiške su uokvirile njeno srcasto lice. Raskezio sam se kao mlad majmun jer bila je prelepa i samo moja.
- Srećan sam što se ovako lepo slažemo Blu, prosto mi srce titra.
- Šta ti je Logane?
- Ništa. Hoćeš da piješ nešto?
- Može sok od pomorandže, gladna sam a kasno mi je sad da jedem.
- Letećemo deset sati, ne planiraš valjda da trpiš toliko dugo?
- Ne, popiću sok i kad se Džjems uspava i ja ću spavati.
- Moraš da jedeš.
- Mislim da ne moram.
- Mršava si.
- Nisam mršava Logane i to nije lepo da mi govoriš.
- Ja ne volim mršave žene. Volim oblu guzu i jače noge.
- Cenim što mi saopštavaš šta voliš ali nisam sigurna da to ima veze sa mnom. Ja volim kad sam zgodna i kad su mi noge tanke a obzirom da je to moje telo nekako ću sama odlučiti da li ću jesti sada ili ne.
- Možda si trudna.
- Nisam trudna.
- Kako možeš to da znaš? Možda si stvarno trudna i potrebno je da jedeš kako bi se moja beba lepo razvijala u tebi.
- Jao bože Logane, dobro, naruči mi da jedem.
- Obožavam kad si tako dobra.
- Ti ne voliš kad sam ja dobra. Zapravo, obožavaš kad te maltretiram.
YOU ARE READING
Protivnici
RomanceOna ne voli tradicionalne muškarce. On ne voli moderne žene. Ona ne voli pojam dokone domaćice. On ne voli žene koje se bave samo karijerom. Sudar dva različita sveta. Potpuno pogrešne percepcije. Uverenja koji se nasilno ruše.