20.

2K 88 8
                                    

Mia

Celu noć sam provela na kauču pored Logana i Džejmsa. Bila sam umorna kao pseto ali dovoljno tvrdoglava da bih se probudila svaki put kad bi mi glava pala na grudi. Logan ga je celu noć mazio, tiho mu pričao i ljubio ga u glavu. Džejms je uzdisao u snu onako kako uzdiše svaki put kad ga mazim i tepam mu. Moje dete je bilo obasuto sa puno ljubavi i pažnje od trenutka kad se rodilo prema tome bio je ekstra razmažen i nervozan ako ne bi dobio dnevnu dozu koja mu paše. To nam je bilo zajedničko. I ja sam volela pažnju i tepanje i priznala sam to verovatno po prvi put u životu. Iako nikad u svom odraslom životu nisam dobila to od nekog muškarca, svakako bih se raspilavila kad bi me mama pomazila po kosi i rekla kako me voli. Jebiga. Moja psiha je bila užasna a nije pomoglo ni to što sam probdela celu noć sedeći a sada spremala doručak za Džemsa i mene. Ne i za Logana. Ja mu nisam bila dokona ženturača koja je postojala da bi njega služila. Bila sam besna na njega toliko da mu ne bih dozvolila ni da mi popije voćni jogurt iz frižidera a imala sam po pet od svakog ukusa.

Svedočio je mojim suzama. Nisam bila sigurna da li su one bile od tuge ili panike ali plakala sam kao dete a to je bilo stravično. Nisam se plašila odlaska na sud i njegovih pretnji jer sam nekako duboko u sebi znala da mi ne bi zaista oduzeo dete. Nije bio toliko poremećen ali kakav god bio prema meni u suštini je bio dobra osoba. On je imao porodicu i posao na dva kontinetna prema tome sigurno ne bi mogao da čuva dvadeset četiri sata dnevno Džejmsa. Bila sam bezbedna ali nikako mi nije odgovaralo njegovo ponovno pojavljivanje u mom životu.

Sećam se prvog trenutka kad je ušao u moju kancelariju i vrištao na Olivera. Sećam se da sam pomislila da je on jedan od onih muškaraca koji ti uđu u život, naprave pometnju i onda samo nestanu a ti ostaneš da se pitaš do kraja života. Zakunula sam se da se to neće desiti i meni ali jeste. Bila sam glupa. Uradio je upravo to. Nije mi dao ništa ali dok sam bila sa njim osećala sam se kao da imam sve. A kad mi je oduzeo sebe i vratio se Kejt mislila sam da mi se ceo svet ruši. Nju je izabrao. Bila je dovoljno lepa, pametna i dobra da bi je oženio. Sa njom je pravio planove, delili su kuću i život. Mene je trošio. Nisam se osećala bedno iz razloga jer sam smatrala da nemam šta da ponudim. Imam itekako samo ne za Logana. On je tražio ženu koja neće imati posao, koja će mu kuvati, voditi računa o njegovoj garderobi i njegovim potrebama. Ta žena bi bila kod kuće i vaspitavala decu a kad bi on došao sa posla ona bi se nakon uspavljivanja dece posvetila njemu. Držala bi kuću na svojim leđima, ugađala mužu i njega verovatno ne bi bilo briga da li je ona zbog toga mizerna.

Sada kada sam imala svoje dete lako sam mogla da zamislim da samo budem kod kuće sa njim i čuvam ga. Nije mi to delovalo kao zatvor već naprotiv ali moja ušteđevina je odlazila brzinom svetlosti i bio mi je potreban posao. A to je značilo da Džejms mora da ide u vrtić. Bila sam samostalna i sam svoj gazda onako kako sam oduvek zamišljala da moj život izgleda i čak nisam ni bila usamljena jer nisam imala partnera sa kojim bih imala seks. Ali život je bio težak i da bih obezbedila normalan život svom sinu moraću da se odreknem vremena provedenog sa njim dok je u vrtiću kako bih išla na posao. No nije bio smak sveta jer nisam ni prva ni poslednja žena koja radi a ima dete ali osećaj je nekako bio bedan. Baviću se ljudima iz šou biznisa dok moje dete čuva neka druga žena. Bilo je to glupo ali neophodno. Iz misli me je trgnuo Logan sa svojim glupostima i izgorela sam prst na ulju. To je bio odličan podsetnik da on pravi pometnju gde god se pojavi.

- Gotov doručak?

- Da, za mene i bebu. Ti možeš da ideš ili poruči sebi.

- Neverovatno. No nije važno. On se probudio pre pola sata i doslovno ga nisi ni poljubila.

- Ti ga držiš.

- Ti si mu majka. Uzmi dete Mia jebote i poljubi ga. Ne mogu da shvatim da ga kuliraš.

- Ne kuliram ga Logane ali ne želim da ti prisustvuješ mojim izlivima ljubavi prema mom sinu. Ne poznajemo se toliko dobro i volela bih da to tako ostane. Moja intima je moja intima. - lupala sam gluposti. Ne znam šta me je sprečavalo da uzmem Džejmsa i raspilavim se u tepanju i maženju. Nekako nisam imala želju da Logan ima uvid i u taj deo moje ličnosti. I ovako me nije podnosio a nije me ni znao dobro. Da mu se otvorim skroz i da me upozna bolje možda bi bio još gori prema meni a moje srce je ionako bilo dovoljno razvaljeno.

- Tvoja intima se trljala o moju facu a ovo što sad pričaš su samo izmišljotine jer nemaš dovoljno nežnosti u sebi da je daš sopstvenom detetu. Sinoć sam ozbiljno razmišljao o tome da u telu imaš gomiletinu muških hormona i da ti samo fali kita ali opet rodila si dete a to mogu samo žene pa sam totalno zbunjen.

- Možda bi trebao da se vratiš na osnove biologije pametnjakoviću umesto što mene vređaš. Uporno me vređaš a dan nije ni počeo.

- Dan je počeo u trenutku kad se moj sin probudio a čeka doručak već pola sata.

- Šta je Logane nervozan si jer si gladan? Imaš ispred zgrade pekaru. - i konačno je napustio moj jebeni stan. Bila sam zadovoljna jer je on bio nervozan. Pola sata kasnije Logan se vratio sit i namiren, sa cerekom na licu i nadopunjenom energijom da se svađa sa mnom. Mogla sam da lupam glavom o zid pitajući se zašto se zaboga toliko svađa ali ne bih naišla na odgovor. Bio je ljut jer sam mu prećutala dete. Imao je pravo na to. Ali nije imao pravo da slaže za ženu. Znala sam da naši gresi nisu bili jednaki, ja sam mnogo više pogrešila ali od prvog dana je znao kakva sam i da ako mi neko stane na žulj vratiću mu trostruko i to u najblažem slučaju. Spremila sam Džejmsa i izvadila kolica iz ostave kako bih ga prošetala po parkiću. Dan je bio lep, on suv i sit i trebalo je da izađe malo iz kuće.

- Gde ideš?

- Idem da prošetam dete po parku. Hajde Logane, nemam ceo dan. Dosta smo se družili.

- Vratiću se večeras, danas imam posla.

- Naravno da imaš. Pozdravi Kejt.

- Vidimo se Mia. - poljubio je Džejmsa u glavicu i uštinuo ga za obraz a onda konačno napustio moj stan.

ProtivniciWhere stories live. Discover now