Mia
Provela sam tri nedelje sa roditeljima u Njujorku. I dobila sam čitavih pet kilograma. Pojma nisam imala kako neko može da se ugoji pet kila za manje od mesec dana ali vaga me nije lagala. Kad sam se vratila u Los Anđeles, bila sam dobro raspoložena jer sam provela divno vreme sa roditeljima i punih baterija da se pozabavim Oliverom u narednom periodu.
Mama i tata su me vodili u obilazak Njujorka kao da nisam tu odrasla, izvodili me na ručkove i tetošili kao princezu. Između silnih restorana mama je kuvala kao luda jer je tvrdila da sam premršava i bleda u licu a tata je konačno uživao u izdašnoj hrani jer ga je mama povukla sa dijete dok sam ja tu. Gledala sam slike sa njihovih putovanja, obišli smo i tatinu sestru koja je živela sama i puno smo pričali. Glejd je starija od mog tate sedam godina, sad je bila u šezdesetima i nije imala muža. Moji roditelji su bili strašno zabrinuti da ću završiti kao ona, matora i sama ali Glejd je živela svoj život na maksimumu. Puno je putovala, imala je dobru penziju i stan joj je izgledao brutalno. Nosila je dizajniranu odeću, negovala se i imala je jabača. Što moji roditelji nisu znali očigledno. Mama je bila istraumirana jer sam se divila tetki jer nije smatrala da je to dobar život za ženu. Da se ona pitala, ja bih do sada trebalo da imam makar troje dece i muža koji dolazi u šest na ručak. Malo me je bolela glava i stresla bih se svaki put kad bi mi pomenula nekog potencijalnog dobrog momka iz dobre kuće ali sam pokušala da zanemarim njenu brigu i provedemo kvalitetno vreme dok smo zajedno.
Izašla sam iz kupatila i otvorila vrata od terase, a onda uzela knjigu i sendvič i zavalila se u svoju fotelju dok sam noge podigla na ogradu. Imala sam svoj mir i tišinu i planirala sam i danas da lenčarim jer sam se od jutros osećala nekako tromo ali zazvonio mi je telefon i videla sam da je Logan. Sve sam automatski ostavila, srce mi je jako zalupalo a to je značilo samo jedno. Biće seksa danas. I to puno seksa. Nismo se čuli ove tri nedelje logično ali poslao mi je sliku konja kojeg sam jahala onog nemilog dana uz komentar da je spreman na jahanje na šta sam mu odgovorila mojom slikom na mehaničkom biku uz komentar da trenutno jašem samo ono na baterije. Bio je to bezazlen flert i sa te dve slike se završio.
- Halo?
- Stigla u Los Anđeles?
- Aha.
- Ja sam na aerodromu, stižem noćas u neko doba. Vidimo se sutra?
- Biću slobodna uveče.
- Dogovoreno.
- Srećan put.
- Hvala Mia. - i tako smo prekinuli razgovor a ja sam se zapitala da li je to bilo čudno. Naravno da nije. Dan sam prelenčarila, kad je došlo veče kratko sam se čula sa Ivon koja je u međuvremenu našla nekog dečka i bila zauzeta njim. Nije bilo ni devet sati a ja sam tako prokleto bila umorna da sam se jedva odvukla u krevet i zaspala. Izgleda mi je trebalo više od dva dana da dođem sebi nakon leta. Negde u pola noći sam se probudila potpuno šlogirana jer mi je neko lupao na vrata. Odvukla sam se i na špijunci videla da je Logan. Sranje, izgledala sam kao da me je poplava izbacila.
- Otkud ti?
- Uhvatio sam raniji let.
- Četiri ujutru je.
- Pa? Gledaćeš izlazak sunca nabijena na moj kurac. - frknula sam jer je pokušao da bude duhovit. Propustila sam ga da uđe u stan i otišao je u kupatilo da se osveži uz naređenje da ga čekam gola u krevetu. Skinula sam svoju groznu majicu za spavanje i gaćice i uvukla se u krevet a on je izašao svega pet minuta kasnije. Padala sam opet u san i iako sam osetila kad se krevet udubio od njegove težine i njegovu ruku na mom stomaku nije bilo teoretske šanse da otvorim oči. U životu mi glava nije bila toliko teška i nisam mogla da nateram kapke da se otvore. - Mia? Budi se. Jebote ženo. - čula sam ga kako se smeje i kako me mazi po kosi i to je bilo to.
YOU ARE READING
Protivnici
RomanceOna ne voli tradicionalne muškarce. On ne voli moderne žene. Ona ne voli pojam dokone domaćice. On ne voli žene koje se bave samo karijerom. Sudar dva različita sveta. Potpuno pogrešne percepcije. Uverenja koji se nasilno ruše.